Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@00:11:13 GMT

مانور بسیج سلامت نوروزی در خاش برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۴۲۱۰

مانور بسیج سلامت نوروزی در خاش برگزار شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی نقی زاده رئیس مرکز بهداشت خاش با اعلام آمادگی ستاد سلامت نوروزی مرکز بهداشت در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران نوروزی گفت: هدف از اجرای این مانور تلاش برای حفظ و ارتقای سطح سلامت مردم و مسافران در ایام تعطیلات نوروزی است.

وی ادامه داد: این طرح از ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین ۹۸ سال آینده برنامه‌های نظارت و بازرسی از مراکز تهیه، توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، نمونه برداری از مواد غذایی، کنترل کیفی آب آشامیدنی اماکن حساس و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را برعهده دارد.

مسعود آزادی کارشناس مسئول سلامت محیط و کار مرکز بهداشت خاش نیز گفت: در این ایام ۲ تیم از بازرسان بهداشت محیط به صورت روزانه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب مسئولیت نظارت و بازرسی از اماکن، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی را بر عهده دارند.

ظاهر قلندرزهی مسئول ایستگاه آتش نشانی شهرداری خاش هم گفت: نیرو‌های شهرداری در ۲۴ ساعت از شبانه روز در حالت آماده باش قرار دارند تا به بهترین نحو به مردم خدمات دهند.

جلال هاشمزهی سرپرست جمعیت هلال احمر خاش نیز گفت: در کنار برنامه برپائی سیاه چادر فرهنگی که به همت مرکز جوانان در پلیس راه خاش به زاهدان راه اندازی می‌شود ۶ تیم امدادی و افزون بر ۴۰ امدادگر در محور‌های ارتباطی و کوهستان تفتان به نجات آسیب دیدگان می‌پردازند.

علیرضا سرگزی رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی خاش هم گفت: پایگاه‌های اورژانس در محور‌های ارتباطی این شهرستان با تمام توان آماده خدمت رسانی به مردم و مسافران هستند.

سرهنگ ابراهیم کوچکزائی فرمانده انتظامی خاش هم گفت: نیرو‌های پلیس راه به طور ویژه در ایام نوروز برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی پای کار هستند.

انتهای پیام/ع

مانور بسیج سلامت نوروزی در خاش 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت نوروز98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۴۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است

عضو هیئت رئیسه و دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز پیش‌روی‌های محدوده‌ای شهر ارومیه یک پیش‌روی تحمیلی است نه پیش‌روی کارشناسانه و این امر مدیریت شهری را با چالش مواجه خواهد کرد.

گلشن نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد:مناطق حاشیه‌نشین هم‌اکنون بزرگترین مشکل شهر ارومیه است که متاسفانه قابل کنترل نیست.

وی افزود: امروز در بسیاری از مناطق حاشیه‌نشین شهر ارومیه شاهد تولید مسکن حتی با متراژهای بسیار پایین هستیم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه با اشاره به تفکیک زمین‌ها حتی در روستاهای الحاقی به محدوده شهر گفت: امروز شاهد تفکیک زمین‌های الحاقی به محدوده شهر ارومیه با متراژهای بسیار پایین هستیم که در صورت مدیریت نکردن با مشکل مواجه خواهیم شد.

نوروزی تصریح کرد: وقتی نقطه‌ای از شهر به داخل محدوده الحاق می شود، نیاز به ارائه خدمات دارد و اگر پیش‌بینی مدیریتی و برنامه‌ریزی شهرسازی نشود، دچار مشکل خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز پیشروی‌های محدوده‌ای شهر ارومیه یک پیشروی تحمیلی است، نه پیشروی کارشناسانه و این امر مدیریت شهری را با چالش مواجه خواهد کرد.

نوروزی عنوان کرد: مردم از مدیریت شهری خدمات می‌خواهند و متاسفانه با توجه به بروز بعضی از مسائل غیر کارشناسانه مدیریت شهری دچار مشکل شده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: ارومیه با توجه به گسترش بی‌رویه باید به سمت‌وسوی طبقات‌سازی و شهرک‌سازی برود و مردم را باید با فرهنگ آپارتمان‌نشینی آشنا کنیم.

نوروزی گفت: باید تلاش شود با امکانات کم، بیشترین رضایتمندی شهروندان جلب شود و این موضوع زمانی اتفاق می‌افتد که امکانات کافی و رفاهی را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

وی در ادامه سخنانش یادآور شد: در حاشیه شهر ارومیه شرمنده مردم هستیم و باید در مدیریت نقاط حاشیه‌نشینی به سمت و سوی شهرسازی مدرن برویم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: خوب زندگی کردن حق مردم است و از این رو دستگاه‌های دخیل در صنعت شهرسازی باید با دست به دست هم دادن و در کنار مدیریت شهری بودن این مشکل را رفع کنند.

کد خبر 749416

دیگر خبرها

  • دومین مانور انتخابات الکترونیک در شیراز برگزار شد 
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • پرستاران بیشترین نقش را در زمینه سلامت جامعه دارند
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد