Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@15:54:36 GMT

جامعه هدف صنعت بیمه باید مشخص باشد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۴۷۷۰


 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)  غلامرضا سلیمانی در بازدید از بیمه دانا ضمن اعلام این مطلب افزود: صنعت بیمه باید حضور پررنگ تری را در بازارهای اقتصادی کشور تجربه کند که این امر در گرو گرایش مردم به محصولات متنوع این صنعت است.

وی افزایش ضریب نفوذ بیمه عمر را زمینه‌ساز ایجاد اشتغال فراگیر در کشور ارزیابی کرد و افزود: فعال سازی ظرفیت های مغفول بیمه ای، سهم صنعت را در اقتصاد کلان کشور به شکل محسوسی افزایش خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس شورای عالی بیمه در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت موضوع پژوهش های بیمه اشاره کرد و گفت: اگر تحلیل های فنی و حرفه ای به درستی صورت گیرد بسیاری از قراردادهای بیمه منعقد نمی‌شود و شرکت‌های بیمه متحمل ضرر و زیان نخواهند شد.

وی تصریح کرد تقویت بخش مطالعاتی و تحلیل داده ها می تواند انعقاد قراردادهای فنی را جایگزین سیاست "پرتفوی محوری" کند.

رئیس شورای عالی بیمه با اشاره به اهمیت بازارسازی در رشته های گوناگون بیمه تصریح کرد: ساماندهی شبکه فروش باید در اولویت کار شرکت‌های بیمه قرار گیرد که مولفه های اصلی آن اعتمادسازی عمومی و کاهش تخلفات با روشهای پیشگیرانه نظارتی است.

وی به اهمیت وصول مطالبات شرکتهای بیمه در راستای توانمند سازی اشاره کرد و گفت: جامعه هدف در صنعت بیمه باید شفاف و مشخص باشد و بدون برنامه‌ریزی دقیق و توسعه محور نمی توان به افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور امیدوار بود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: بومی کردن طرح های بیمه ای، نسخه درمانگر صنعت بیمه است که به دلایل امنیتی و مولفه های فرهنگی از حساسیت خاصی برخوردار است.

وی با تاکید بر استفاده شرکتها از تکنولوژی های به روز، اظهار داشت: تحلیل های منسجم و ارتباط دیجیتالی شرکت‌های بیمه و نهاد ناظر می‌تواند امنیت بالاتری را برای صنعت بیمه به دنبال داشته باشد.

رئیس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از عملکرد شرکت بیمه دانا افزود: طرح مهر دانا در راستای همگانی سازی صنعت بیمه است و بیمه مرکزی از افزایش ضریب نفوذ بیمه با رعایت اصول بیمه گری استقبال می‌کند.

وی در پایان از تمامی فعالان صنعت بیمه درخواست کرد تا با ارائه طرح‌ها و برنامه‌های کارشناسی، علاوه بر کمک به نهاد ناظر به رشد صنعت بیمه نیزکمک کنند.

گفتنی است در ابتدای این بازدید محمد ابراهیم کاردگر مدیرعامل شرکت بیمه دانا با تشریح آخرین وضعیت این شرکت، گزارش مفصلی به رئیس کل و اعضای هیئت عامل بیمه مرکزی ارائه داد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۴۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانا و همان چالش قدیمی: زمین‌های‌علی‌آباد!

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، الیاس طهماسبی | شرکت بیمه دانا چندین سال است که با چالش اراضی موسوم به زمین‌های علی‌آباد مواجه گردیده و در طی این سال‌ها، موارد مختلفی را پشت سر گذاشته که تیم تحریریه نبض بورس نیز در گزارش ۱۷ آذرماه ۱۴۰۲ به بررسی آن پرداخت؛ حال خبر جدیدی پیرامون این ماجرا از سازمان برنامه و بودجه به گوش می‌رسد! ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J1X

دیگر خبرها

  • بزرگترین هنرستان جوار صنعت کشور در استان مرکزی ایجاد شده است
  • ۵۰درصد واحدهای شوینده‌ کشور در قزوین مستقر هستند
  • بازدید معاون رئیس‌جمهور از زخم کهنه صنعت لرستان
  • آغاز مذاکرات صادرات دانش قطعه‌سازی به چهار کشور
  • با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعت فولاد کشور آشنا شوید
  • حکمرانی داده‌ها در عصر اینترنت اشیاء/ پلتفرم‌ها خود را مالک داده‌ها می‌دانند
  • ریشه پیوند دانشگاه با صنعت و جامعه در نمایش علم توسط دانشگاه است
  • دانا و همان چالش قدیمی: زمین‌های‌علی‌آباد!
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!