Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-02@03:03:47 GMT

لغو جلسه شورای شهر رشت به‌دلیل غیب اعضا

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۵۱۴۳

لغو جلسه شورای شهر رشت به‌دلیل غیب اعضا

هشتاد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای شورا لغو شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در هشتاد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت در این شهرستان اظهار داشت: این جلسه به‌دلیل غیبت تعدادی از اعضای شورا لغو شد.

رضا رسولی خاطرنشان کرد: جلسه فوق‌العاده بعدی، 22 اسفند و در روز چهارشنبه ساعت 10 صبح برگزار می‌شود و در آن جلسه موارد و مسائل مختلف بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، دستور این جلسه نطق اعضای شورا، اعلام وصول طرح‌ها و لوایح، بررسی طرح‌ها و لوایح و سایر موارد با قید زمان و فوریت بود.

همچنین مسائل و مواردی نظیر افزایش سقف کمک به انجمن خیریه کلیوی، کمک به گروه خیریه لبخند، نام‌گذاری معابر، بودجه پیشنهادی سال 98 شورای اسلامی شهر رشت باید مورد بررسی قرار می‌گرفت.

اعضای شورای حضور یافته در این جلسه، رضا رسولی، فاطمه شیرزاد، محمدحسن عاقل‌منش، محمدحسن علیپور، فرهام زاهد بودند و در پایان احمد رمضانپور نرگسی و حجت جذب نیز اضافه شدند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شورای شهر رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم مجیدیان بخشدار سرفاریاب، شورا‌ها را عامل اساسی عمران و آبادی در روستا‌ها و شهر‌ها عنوان کرد و خدمات اعضای شورا‌های روستا‌ها و شهر سرفاریاب را قابل تقدیر دانست.
حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب نیز در این برنامه با تبریک روز شورا‌ها از اعضای شورا‌ها خواست تا در فرصت باقی مانده از دوره فعلی، با تصمیم گیری‌های درست، نسبت به ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه