Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@08:00:43 GMT

توییت معنا دار مشاور اردوغان به زبان کُردی

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۸۵۱۶

توییت معنا دار مشاور اردوغان به زبان کُردی

مشاور اردوغان و رئیس بخش ارتباطات نهاد ریاست جمهوری ترکیه همزمان با سفر اردوغان به حکاری٬ یک ویدیو و یک تویتر به زبان کُردی منتشر کرد. ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷ بین الملل ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی ان.تی.وی٬ پروفسور فخرالدین آلتون از مشاورین اردوغان و رئیس بخش ارتباطات نهاد ریاست جمهوری ترکیه همزمان با سفر اردوغان به شهر کردنشین حکاری٬ یک ویدیو و یک توییت به زبان کُردی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدیوی آلتون حاوی تصاویری از کوهستان‌های برفی استان کردنشین حکاری در مرز ایران و اقلیم کردستان عراق است و یک آواز کُردی هم بر روی تصویر قرار داده شده است.

در پیام آلتون که به زبان کُردی کورمانجی نوشته شده٬ آمده است: «گروه تروریستی پ.ک.ک می‌خواهد برادری ما را از بین ببرد و ما راه بر آنها گرفتیم. این کوه‌ها نیز شاهد هستند که ما می‌خواهیم همگی زیر سقف یک آسمان و در سایه‌ یک پرچم٬ صلح و امنیت در کنار هم زندگی کنیم. سلام بر وحدت و برادری٬ بسیار زیبایی تو حکاری.»

تمللی: کردهای محافظه‌کار هم از اردوغان خشمگین شده‌اندواکنش کردهای مخالف به اردوغان

انتشار پیام کُردی آلتون در حالی است که طی روزهای گذشته٬ اردوغان در سخنرانی‌های خود در مورد حزب دموکراتیک خلق‌ها٬ بارها گفته است: ما در ترکیه چیزی به نام کردستان نداریم. اگر به دنبال کردستان هستید٬ گورتان را گم کنید و به شمال عراق بروید.

انتهای پیام/

R7650/P/S8,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "ترکیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار ترکیه اخبار ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۸۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) جمیله علم الهدی در کنار همسر اردوغان

عکسی از جمیله علم الهدی (همسر ابراهیم رئیسی) در کنار همسران روسای جمهور چند کشور از جمله ترکیه و ازبکستان در فضای مجازی منتشر شده است.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • سودای هلند برای ریاست بر ناتو و نقش ترکیه
  • جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد
  • نقش جاده ابریشم ترکیه در معادلات خاورمیانه/ اردوغان پروژه آمریکا را دور زد؟
  • احمد داود اوغلو با هنیه دیدار کرد
  • ظهور شاه‌کلید قفل‌های دیجیتال/ رایانه‌های کوانتومی رمزگذاری را بی‌معنا می‌کنند
  • رسانه عبری: باکو میانجی بالقوه تل‌آویو و آنکارا است
  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • (عکس) جمیله علم الهدی در کنار همسر اردوغان