Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@02:16:43 GMT

کشته شدن 11 پلیس افغانستانی در حمله طالبان

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۹۳۲۷

رکنا: حمله طالبان به مراکز ایست بازرسی امنیتی در غرب افغانستان به کشته شدن دست‌کم ۱۱ مامور پلیس منجر شد.

به گزارش رکنا به نقل از خبرگزاری شین هوا، شبکه تلویزیونی خبری طلوع روز سه شنبه اعلام کرد حمله اعضای طالبان به مراکز ایست بازرسی امنیتی در استان بادغیس در غرب افغانستان که طی شب گذشته روی داد، به کشته شدن دست کم ۱۱ مامور پلیس منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افغانستان مدت هاست در وضعیت امنیتی ناپایدار به سر می‌برد. دولت در حالی مشغول جنگ با نیرو‌های طالبان است که بیش از دو دهه از اقدامات این گروه علیه دولت کابل می‌گذرد. یادآور می‌شود گروه تروریستی داعش نیز در سال ۲۰۱۵ وارد افغانستان شد که حضور آن به بحران در این کشور دامن زد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث افغانستان طالبان پلیس حمله مامور پلیس عکس فیلم سقوط دختر من زنان حادثه مسلح مرد دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۹۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی + فیلم

مدارک هویتی شهید افغانستانی نشان می‌داد که وی با نام نسیم افغانی و با عضویت بسیجی در گردان «سیف الله» از لشکر ۵ نصر خراسان، در جبهه های نبرد حق علیه باطل حاضر شده است.

خرداد ۱۳۹۹ بود که پیکر یک شهید افغانستانی در منطقه عملیاتی والفجر یک پیدا شد؛ ۲۲ بهمن ۱۳۶۲ در فکه جان خود را فدای اسلام کرد و پیکرش همان جا ماند و پیکرش بر روی دوش هموطنانش در آستان قدس رضوی تشیع شد و به خاک سپرده شد.

در همان زمان سردار باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح درخواست کرد هرکسی که می‌تواند در شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی کمک کند.

حالا پس از سال ها قفل حکایت مفقودی خانواده شهید نسیم افغانی گشوده شد.

با پیگیری ستاد معراج شهدا و انجام تست دی‌ان‌ای از افراد مدعی، نسبت خانوادگی محمد یاسین مرادی فرزند میرزا محمد به عنوان برادر شهید نسیم افغانی محرز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد
  • امضای قرارداد صادراتی ازبکستان با تجار افغانستانی
  • داعش مسئولیت حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را پذیرفت
  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی + فیلم
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده اند
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • سد طالبان بر مسیر «دوستی»
  • فوری | حمله خونین افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان