Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@09:42:10 GMT

آمادگی سوریه برای دیدار با امیدهای ایران

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۱۸۸۱

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در حالی که حدود 10 روز به آغاز مسابقات مرحله مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال فوتبال آسیا و انتخابی بازی های المپیک باقی مانده فدراسیون فوتبال سوریه در مکاتبه با فدراسیون فوتبال ایران خواستار انجام یک مسابقه تدارکاتی برابر شاگردان کرانچار شده است.

بر این اساس در صورت انجام این سفر دیدار تیم های ملی فوتبال امید ایران و سوریه در فرصت کوتاه باقیمانده روز 26 اسفند به میزبانی مجموعه مرکز ملی فوتبال ایران و در تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است رقابت های مقدماتی از روز دوم فروردین 1398 با مسابقه تیم های عراق و یمن در تهران آغاز می شود و تیم امید ایران در دومین روز از سال آتی برابر ترکمستان قرار می گیرد که در اینصورت بازی روز 26 اسفند مقابل سوریه آخرین بازی تدارکاتی امیدها پیش از آغاز رقابت ها محسوب می‌شود.

تیم های ملی فوتبال امید ایران و سوریه آذرماه سال جاری نیز دو مسابقه تدارکاتی در جزیره کیش برگزار کردند که هر دو بازی به سود شاگردان کرانچار تمام شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم امید ایران بازی تدارکاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، گری اونیل، سرمربی ولورهمپتون، از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس یک جلسه از همراهی تیمش محرومیت شده است. اونیل به دلیل رفتار نامناسب در شکست خانگی اخیر مقابل وستهام، برای بازی هفته این در لیگ برتر انگلیس مقابل منچسترسیتی از همراهی تیمش محروم خواهد بود.

ولورهمپتون پس از اینکه گل تساوی تیمش در بازی قبلی با بررسی VAR مردود اعلام شد، خشمگین شد و بعد از سوت پایان بازی با تونی هرینگتون، داور مسابقه، درگیر شد.

اونیل این تصمیم را "رسوایی" و "وحشتناک" توصیف کرد و گفته می‌شود که با هرینگتون در اتاق داوران هم صحبت کرده است. اتحادیه فوتبال انگلیس مدعی شد که "زبان و/یا رفتار اونیل در و یا اطراف اتاق داوران مسابقه نادرست و/یا تهدیدآمیز بود."

یک کمیسیون مستقل سه نفره حکم داده که اونیل برای یک بازی محروم خواهد شد و همچنین 9 هزار جریمه می‌شود و اتحادیه فوتبال انگلیس می‌تواند درخواست تجدید نظر علیه این تصمیم را بررسی کند.

اتحادیه فوتبال انگلیس این فصل رفتار بد مربیان را به شدت مورد بررسی قرار داده و قبل از تصمیم گیری در مورد اعتراض به رای اولیه، دلایل کتبی را بررسی خواهد کرد.

اگر اتحادیه فوتبال انگلیس به این نتیجه برسد که محرومیت برای یک مسابقه کافی نیست، اونیل ممکن است با محرومیت طولانی‌تری روبرو شود.

در اوایل این ماه، وینسنت کمپانی، سرمربی برنلی، به دلیل اعتراضاتش در تساوی 2-2 ماه گذشته مقابل چلسی، دو جلسه محروم شد. سید محرومیت او برای بازی دوم به حالت تعلیق درآمده و جریمه نقدی شد.

دیگر خبرها

  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد