Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون هیچ نوع اضافه کاری در قالب طرح قاصدک به پرستاران بخش درمان بیمارستان شهید بهشتی کاشان پرداخت نشده است، اظهار داشت: کارمندان معاونت درمان و ستاد تا مردادماه اضافه کار خود را دریافت کرده‌اند اما بودجه‌ای برای پرداخت اضافه کار به بخش درمان این بیمارستان شامل پرستار، کارمند آزمایشگاه، رادیولوژیست و غیره تخصیص نیافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی عدم پرداخت مطالبات دانشگاه توسط تأمین اجتماعی را بهانه عدم پرداخت اعلام کردند، ابراز داشت: بودجه اضافه کار جدای از مطالبات دانشگاه است و بر همین اساس اضافه کار این نیروهای بخش درمان بیمارستانی مشخص نیست در چه بخشی هزینه شده است.

مدیر نظام پرستاری کاشان ضمن اشاره به اعتراض پرستاران بیمارستان شهید بهشتی کاشان به این روند ابراز داشت: پرستاران بیمارستان شهید بهشتی به دلیل تبعیض و عدم پرداخت اضافه کار خود اعتراض و معوقات ۱۱ ماهه خود را از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کاشان مطالبه کردند.

کد خبر 4565834

منبع: مهر

کلیدواژه: پرستاران دانشگاه علوم پزشکی کاشان پرستار گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۳۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل گفت: اولویت تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ابتدا، رسیدگی ویژه به پرداخت مطالبات و مسائل رفاهی کارکنان مجموعه تحت پوشش دانشگاه بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تلاش شبانه‌روزی کارکنان حوزه سلامت در خدمت‌رسانی به جامعه افزود: اگر چه بی شک این خدمات با پشتوانه انگیزه معنوی صورت می‌گیرد، اما دانشگاه نیز خود را در برابر این تلاش‌ها مسئول می‌داند و با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، موفق به پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات اساتید، پزشکان و کارکنان دانشگاه در سال ۱۴۰۲ شدیم.

به گفته او، در سال ۱۴۰۲، ۱۱ ماه از مطالبات پزشکان متخصص، ۱۲ ماه از مطالبات پزشکان عمومی استخدامی و مشارکتی و ۱۲ ماه از مطالبات درمانگاه‌ها پرداخت شده است.

هاشمی اصل ادامه داد: همچنین پرداخت ۱۳ ماه اضافه کار شبکه‌های بهداشت و درمان و ۱۱ ماه از معوقات کارکنان سایر مراکز تحت پوشش، از دیگر موارد انجام شده در سال ۱۴۰۲ بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به ابلاغ دستورالعمل پرداخت تعرفه خدمات پرستاری از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در همین راستا طی سال گذشته، ۱۴ماه از مطالبات تعرفه خدمات پرستاری پرستاران شاغل در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مبلغ بیش از ۳ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی؛ مهاجرت پرستاران به بخش خصوصی
  • مهاجرت کادر درمان از بخش دولتی به خصوصی
  • کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی/ مهاجرت کادر درمان به بخش خصوصی
  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد
  • دانشگاه شهید بهشتی: دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین را بورسیه می‌کنیم