Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@06:41:14 GMT

روحانی فردا با آیت‌الله‌سیستانی دیدارمیکند

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۳۸۱۵

یک عضو شورای نجف اعلام کرد که رئیس جمهور ایران صبح فردا(چهارشنبه) عازم نجف می شود و با آیت الله سیستانی دیدار می کند. ناطقان:جواد الغزالی، عضو کمیسیون امنیتی شورای نجف در گفت‌وگو با پایگاه خبری بغداد الیوم اعلام کرد که حسن روحانی، رئیس جمهور ایران در جریان سفر رسمی خود به عراق صبح فردا (چهارشنبه) عازم نجف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: طبق برنامه‌ای که دریافت کردیم حسن روحانی در سفرش به نجف ضمن زیارت حرم مطهر حضرت امام علی علیه السلام با مراجع دین از جمله آیت الله سیستانی، مرجع عالی قدر شیعه دیدار می‌کند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران به دعوت رسمی رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر عراق، روز دوشنبه در سفری سه روزه و در صدر یک هیأت عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی وارد بغداد شد.

وی با مقامات عالی رتبه عراق از جمله عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر عراق و برهم صالح، رئیس جمهور این کشور و همچنین محمد الحلبوسی، رئیس پارلمان عراق دیدار و توافقنامه‌های همکاری مشترک امضا کرد. منبع: مهر برچسب ها: روحانی ، دیدار ، آیت الله سیستانی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: روحانی دیدار آیت الله سیستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۳۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند

سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان در دومین همایش بین‌المللی ایران و آفریقا دقایقی پیش آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سخنرانی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در دومین همایش بین المللی ایران و آفریقا دقایقی پیش آغاز شد.

دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ با حضور نمایندگانی در سطح مقامات عالی کشورهای آفریقایی از جمله وزرای اقتصادی بیش از ۳۰ کشور آفریقایی برگزار شد.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی اظهار کرد: فرآوری معادن در آفریقا بسیار مهم است و جمهوری اسلامی در این زمینه دانش دارد و می‎‌تواند به فرآوری معادن کمک کند.

وی افزود: کشت فراسرزمینی از دیگر ظرفیت‌های مهم است، تأمین مواد اولیه با قیمت مناسب می‌تواند برای همه فعالان اقتصادی و مراکز تولیدی از سوی آفریقا صورت گیرد.

این خبر درحال تکمیل است…

کد خبر 748038

دیگر خبرها

  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار
  • در حاشیه دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • دیدار رئیس جمهور با شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران
  • اسلام‌آباد: سفر رئیس جمهور ایران فرصتی برای تعمیق همکاری‌ها بود
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند