Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@04:42:36 GMT

رقابت 1000 دانش آموز در حفظ جزء 30 قرآن کریم

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۴۵۷۳

رقابت 1000 دانش آموز در حفظ جزء 30 قرآن کریم

حجت الاسلام محمد صالحی نیا رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در گفت وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: امروز 21 اسفندماه یک هزار دانش آموز دختر و پسر به صورت شفاهی در حفظ جزء 30 قرآن کریم با هم به رقابت پرداختند.
وی ادامه داد: 108 دانش آموز دیگر نیز در حفظ جزء های اول، سوم و پنجم قرآن کریم با هم رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: این آزمون شفاهی یکی مرحله‌های آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در هفت رشته حفظ جز اول قرآن کریم، حفظ ٥ جز، ١٠، ١٥، ٢٠ و٣ جز و حفظ کل قرآن کریم است.
صالحی نیا خاطرنشان کرد: نهم اسفند ماه همزمان با سراسر کشور دو هزار و ۵۹۹ نفر در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در استان با یکدیگر رقابت کردند.
وی عنوان کرد: در پایان این مسابقات برای نمره شفاهی بالای ۷۵ بگیرند گواهینامه صادر شده و کسانی که امتیاز بالای ۹۰ گرفته باشند تقدیرنامه دریافت می‌کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن حفظ جزء 30 قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ سرپرست اداره امور قرآنی استان اصفهان گفت: صبح امروز، بیش از ۱۳٠٠ نفر از حافظان قرآن کریم در استان، در سه مقطع ۱٠ جزء، ۲٠ جزء و کل آزمون دادند.
به گفته حجت الاسلام و المسلمین لوایی، به لحاظ تعداد شرکت کنندگان در این آزمون این استان پس از خراسان رضوی و تهران در رتبه سوم کشور قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف
  • (تصاویر) آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • عکس/آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • رقابت ۱۶۸ نفر در آزمون سراسری حافظان قرآن کریم
  • رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم
  • آزمون تخصصی حفاظ قرآن کریم در گلستان برگزار می شود
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن