Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@10:30:17 GMT

یزد میزبان مسابقات فوتبال ساحلی اورآسیا

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۴۶۰۲

یزد میزبان مسابقات فوتبال ساحلی اورآسیا

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید حسن میرحسینی مدیر تیم‌های فوتبال ساحلی باشگاه گلساپوش یزد از برگزاری رقابت‌های فوتبال ساحلی اوراسیا، تابستان سال آینده در  استان خبر داد و گفت: ۲ دوره قبلی این رقابت‌ها در فروردین ماه برگزار شد که امسال به علت بارمالی و درگیری تیم‌های اروپایی با رقابت‌های باشگاهی به تابستان موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رقابت با عنوان،EURASIA CUP ۲۰۱۸ YAZD، تیم‌هایی از اروپا و تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد به عنوان نماینده ایران پیکار‌های خود را طی سه روز در زمین محمودآباد ،مردآباد، یزد برگزار می‌کنند.

میرحسینی ادامه داد: برای برگزاری مسابقات به بیش از هشت میلیارد ریال بودجه نیاز است که مصوبه برگزاری رقابت‌ها از شورای عالی ورزش استان گرفته شده و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مسئول، مشکل مالی حل شود.

مدیر تیم‌های باشگاه مقاومت گلساپوش یزد اظهار داشت: تمام زیر ساخت‌های لازم برای میزبابی مناسب شامل زمین، رختکن، سالن نشست خبری و جایگاه ویژه و سکوی تماشاگران فراهم است.

میرحسینی ابراز امیدواری کرد برگزاری این رقابت‌ها برای سومین بار در یزد در تابستان سال آینده، نقش مهمی در معرفی استان به جهانیان و همچنین توسعه این رشته داشته باشد.

هم اکنون وضعیت فوتبال ساحلی یزد در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و تنها استان دارای سه تیم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور است.

پنج بازیکن مقاومت گلساپوش یزد از جمله محمدعلی مختاری، سید علی ناظم، حمید بهزادپور، حمید رضا دهقانی و عباس رضایی در تیم ملی عضویت دارند و تعدادی هم بار‌ها به اردو‌های مختلف ملی دعوت شدند.

محمد حسین میرشمسی سرمربی تیم مقاومت گلساپوش یزد به خاطر شایستگی به مدت ۲۰ ماه سکان هدایت تیم ملی را بر عهده داشته است.

این رقابت‌ها با حضور تیم‌های مقاومت گلساپوش یزد، کاتانیا ایتالیا، لوانته اسپانیا و لکوموتیو روسیه برگزار شد.

هم اکنون تیم‌های مقاومت گلساپوش یزد، ایفاسرام و کویر اردکان سه نماینده استان یزد در لیگ برتر ساحلی باشگاه‌های کشور حضور دارند.

استان یزد ۴۸ هیئت ورزشی و ۶۵ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

انتهای پیام/ی

مسابقات فوتبال ساحلی اورآسیا در یزد برگزار می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد

یزد میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که مسئولان فدراسیون والیبال امروز به یزد سفر کردند تا از نزدیک امکانات این استان را برای میزبانی مشاهده و بررسی کنند.  

میلاد تقوی رئیس به همراه وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون همراه با امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد جلسه‌ای داشتند و در نهایت میزبانی این استان از جام باشگاه‌های آسیا در شهریور ماه قطعی شد.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.   

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک