Web Analytics Made Easy - Statcounter

صالحی گفت: اینک در دهه پنجم انقلاب اسلامی نیازمند پرتو افشانی نهج البلاغه هستیم و شرایط کشور را بر آن عرضه کرده و راه های علوی را جستجو می کنیم.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، «سید عباس صالحی» در پیامی به اختتامیه اولین دوره جایزه جهانی دو سالانه کتاب برگزیده نهج البلاغه گفت: نهج البلاغه تجلی ناب اندیشه و جان امیر المومنین (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: این گنجینه از یک سو معارف توحیدی را در لطیف ترین واژگان ارایه می کند و راه تامل را برای حقایق بی کران هستی باز می نماید. از طرف دیگر به زخم های کهن انسان می پردازد و با تبعیض ستیز می کند و فضائل نفسانی را مورد اهتمام ویژه قرار می دهد.


وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موثر از آموزه های قرآن و تعالیم نهج البلاغه و رهنمود های امام خمینی ره به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: اینک در دهه پنجم انقلاب اسلامی نیازمند پرتو افشانی این کتاب جامع هستیم و شرایط کشور را بر آن عرضه کرده و راه های علوی را جستجو می کنیم.

صالحی در پایان یادآور شد: جشنواره جایزه جهانی دو سالانه کتاب برگزیده نهج البلاغه فرصت مغتنمی است که اندیشمندان از این گنجینه گوهرها را اتخآذ کرده و جامعه ایرانی و اسلامی را با آن ها آشنا کنند.

 

 

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان کانون های مساجد خبرگزاری شبستان محمد جواد ظریف دهه پنجم انقلاب نهج البلاغه وزیر ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۵۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟

برخی رسانه‌ها مدعی توهین به بنیانگذار رهبر انقلاب اسلامی در کتاب درسی سیستم آموزشی در هندوستان شدند.

به گزارش فارس، طی روز‌های گذشته برخی کانال‌های تلگرامی با انتشار تصویری از یک کتاب مدعی شدند که در کتاب‌های درسی آموزش و پرورش هند به امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب توهین کرده‌اند.

در این کتاب تصویر بنیانگذار انقلاب اسلامی در کنار برخی جنایتکاران منتشر شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این کتاب به هیچ وجه کتاب درسی نظام آموزشی هندوستان نیست و یک موسسه خصوصی است.

همچنین مدیر این موسسه با انتشار نامه‌ای ضمن عذرخواهی از این اشتباه و قول اصلاح فوری این اقدام نوشت: «صمیمانه‌ترین پوزش خود را از این اشتباه اعلام می‌داریم و در حال انجام اقدامات فوری برای اصلاح این اشتباه هستیم.»

برخی معتقدند منتشرکنندگان این شایعه در فضای رسانه‌ای، تلاش دارند تا روابط بین دو کشور هند و ایران را تضعیف کنند.

tags # هند سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • سفر یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری
  • سفره یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری
  • جامعه نیازمند بهره‌گیری از سیره عملی شهید مطهری است
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • کارنامه و کتابشناسی شهیدمطهری؛ از مشهد و قم تا مبارزه با مارکسیسم
  • ۴ ویژگی منحصربه‌فرد در کتاب‌های تاریخ شفاهی
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن