Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بهترین راه برای عملیاتی کردن بیانیه گام دوم پیشرفت جوانان در سنگر علم و دانش است. ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع بعد از ظهر امروز در دیدار با برخی از مدیران اردبیل اظهار داشت: جوانان با حضور پررنگ خود در اردوهای راهیان نور سبب زنده نگه داشتن راه سرخ شهادت شده‌اند و راه سرخ شهادت را به همگان نشان داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: صیانت از خون پاک شهدای والامقام مهم‌ترین داشته ما است که اردوهای راهیان نور این فرصت را محقق کرده است و با توجه به این که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا سبب تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است چرا که داشته‌هایمان و دستاورد‌های مهم کشور در تمامی عرصه‌ها را مدیون شهدای والامقام هستیم.

‌سردار کارگر خبر داد: حضور زائرانی از 53 کشور دنیا در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع‌مقدسفرمانده کل سپاه برای حضور در مناطق عملیاتی ‌به ‌خوزستان سفر کرد + برنامه‌ها1200 دانشجوی اردبیلی از مناطق عملیاتی کشور بازدید می‌کنند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دفاع مقدس صرفا متعلق به سپاه و بسیج نیست بلکه متعلق به ملت ایران و ملت‌های مسلمان است و راهیان نور یک اردو و محفل سیاسی نیست که یک عده برای از بین بردن ارزش‌ها این سفر معنوی را سیاسی جلوه می‌دهند.

بابازاده اظهار کرد: راهیان نور بستری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است اما زائران با حضور در این مناطق از نزدیک رشادت رزمندگان در دوران دفاع مقدس را از نزدیک می‌بینند و کار‌های ارزشمند شهدا و رزمندگان را در آن مناطق عملیاتی لمس کنند.

وی با اشاره به جنگ روانی دشمن علیه ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: امروز انگیزه‌های بسیار بزرگی در صدد آن هستند تا نام و یاد شهدا را به فراموشی بسپارند و ما در قبال این هجمه‌ها وظیفه داریم بایستیم و روز‌های سخت دوران دفاع مقدس را ترویج دهیم چرا که هدف از جنگ نرم بی‌ارزش کردن ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های دفاع مقدس است.

بابازاده به نقش والای بسیج در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان کرد: نیرو‌های بسیجی چه در دوران دفاع مقدس که جان خود را با خدای خویش معامله کردند و چه در جبهه مقاومت اسلامی که با ایثارگری و فداکاری مثال زدنی خود در مقابل استکبار جهانی و تروریست ایستادگی کردند که ما مدیون این عزیزان هستیم.

وی تصریح کرد: پرچم جمهوری اسلامی ایران به برکت خون صد‌ها هزار شهید به اهتزاز در آمده ‌و عده‌ زیادی در این کشور جان خودشان را فدا کردند تا در این مملکت ارزش‌های دینی پابرجا بماند و ما نیز باید با جان و دل از آن دفاع کنیم.

بابازاده با بیان این که بهترین راه برای عملیاتی کردن بیانیه گام دوم پیشرفت جوانان در سنگر علم و دانش است تصریح کرد: رزمندگان در این دوران چنان حماسه‌ای خلق کردند که با استفاده از فرهنگ ایثار نگذاشتند یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیافتد.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۶۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور در مراسم استقبال از کارکنان وظیفه جدید الورود به این منطقه پدافندی، با بیان اینکه توانمندی، همدلی و یکرنگی موجود بین نیرو‌های مسلح، تأمین کننده اقتدار و امنیت کشور است، گفت: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بروز‌ترین و مجهز‌ترین سامانه‌ها را در اختیار دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است که نیرو‌های مسلح ما از قدرت برتر پدافند هوایی در منطقه برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.   امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی افزود: به واسطه همت بلند و اعتماد به توانمندی جوانان و دانشمندان داخلی از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل و به یک قدرت در منطقه تبدیل شده ایم.   وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با نثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس از شرف، عزت و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: اگر امروز دانشمندان ما در علوم مختلف و سلاح‌های نظامی سرآمد جهانیان هستند به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.   امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی با بیان اینکه سربازان نماد ایستادگی و استقامت کشور هستند، تاکید کرد: سربازان چشمان بیدار جامعه بوده و جزو نیرو‌های بی‌ادعا در نیرو‌های مسلح هستند.   فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور در پایان دوران مقدس سربازی را شاداب‌ترین زمان زندگی سربازان دانست و خاطر نشان کرد: سربازان در ایثار، فداکاری، اسوه و نمونه بودن دارای کارکرد مثبت اجتماعی هستند.

دیگر خبرها

  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • تلاش اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت تحقق شعار «ارزش‌مدار، کارآفرین و ثروت‌ساز» باشد/ تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد