Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی نهاوند گفت: سحرگاه امروز ۴ سارق مسلح با یک پژو اقدام به سرقت یک راس گاو شیری کردند که در درگیری مسلحانه یکی از آن‌ها کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

حجم ویدیو: 3.45M | مدت زمان ویدیو: 00:00:36

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ شااحمد ساکی گفت: سحرگاه امروز ۴ سارق مسلح با یک دستگاه پژو وارد روستای فارسبان بخش خزل شده و یک راس گاو شیری را در صندلی عقب جاسازی کرده و قصد فرار داشتند که با ماشین گشت نیروی انتظامی روبرو می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سارقان مسلح بلافاصله به سمت ماموران تیر اندازی می‌کنند و متواری می‌شود که ماموران گشت پلیس آن‌ها را تعقیب می‌کنند که در تبادل آتش در درگیری اولیه یکی از آن‌ها کشته و یکی زخمی می‌شود.

ساکی افزود: دو سارق دیگر با یک قبضه اسلحه وینچستر ابتدا به خانه‌های مردم هجوم می‌برند و وقتی خود را در محاصره ماموران پلیس می‌بینند به سمت مردم و ماموران تیراندازی می‌کنند.

وی بیان کرد: ماموران نیروی انتظامی نهاوند به خاطر حافظ جان و امنیت مردم بدون زخمی شدن حتی یک نفر از اهالی روستای فارسبان با توجه به پیچیدگی این عملیات همه سارقان را به محاصره خود در آوردند و گاو را نیز از صندلی عقب پژو بیرون کشیدند.

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: دو سارق دیگر که خود را در محاصره ماموران دیدند به کوه‌های اطراف روستا فرار کردند که در تبادل آتش یکی دیگر از آن‌ها زخمی و نفر چهارم نیز تسلیم پلیس شد.

وی افزود: هدف سارقان مسلح گروگانگیری از مردم بود که با همکاری خوب مردم با پلیس کار آن‌ها ناکام ماند و خوشبختانه بدون هیچ صدمه‌ای به ماموران و مردم همه سارقان احشام مردم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی نهاوند، گفت: درگیری مسلحانه سارقین احشام با پلیس نهاوند موجب کشته شدن یک سارق و مجروح شدن دو سارق دیگر شد.

سرهنگ ساکی گفت: با توجه به خبر‌های مردمی مخصوصاً اهالی روستای بخش مرکزی و بخش گیان نهاوند مبنی بر اینکه چند روزی است تعدادی از افراد مسلح با خودرو و پژو در اطراف روستا به قصد سرقت احشام پرسه می‌زنند لذا دستگیری و شناسایی این افراد در دستور کار انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: در ساعت ۶:۳۰ صبح امروز سه شنبه ۲۱ اسفند، پلیس نهاوند مطلع شد که خودرو مذکور به همراه چهار نفر از روستای دهنو سفلی در حال سرقت و متواری شدن هستند لذا سریعاً با اجرای طرح مهار و مسدود نمودن کلیه راه‌های خروجی علیرغم ایست‌های مکرر مامورین مراقب و اخطار با تیر هوایی خودرو پژو مذکور به سمت روستای فارسبان نهاوند متواری و متقابلا به سمت مامورین تیراندازی می‌کند.

وی افزود: در نهایت این درگیری منجر به توقیف خودرو مذکور و کشته شدن یک نفر از سارقین و مجروحیت دو نفر دیگر گردید و نفر چهارم که به سمت کوه‌های اطراف متواری شده بود با تلاش مامورین دستگیر و به یگان انتظامی دلالت می‌گردد.

فرمانده انتظامی نهاوند بیان کرد: از این باند سرقت احشام یک قبضه اسلحه وینچستر و تعدادی فشنگ به همراه پلاک سرقتی و خودرو سرقتی کشف که تحویل مراجع قضایی شد.

ساکی اظهار داشت: هرشب گشت پلیس برای حفاظت از جان و مال مردم در بین روستا‌ها فعال می‌باشد و از مردم می‌خواهیم هر نوع سرقت و ورود افراد ناشناس را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث گاو سرقت مسلحانه پرشیا سارق مسلح یک نفر کشته فیلم عکس زنان مرد حادثه زن دختر سقوط من ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۶۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور

همشهری آنلاین _ حوادث: به نقل از خبرگزاری فرانسه، آسانسور معدن پلاتین راستنبرگ در شمال غربی ژوهانسبورگ در آفریقای جنوبی در حین انتقال کارگران از اعماق زمین به بالا بود که ناگهان از ارتفاع حدود ۲۰۰ متری سقوط کرد.

این اتفاق در پایان شیفت کاری کارگران معدن و زمانی رخ داد که آنها پس از یک روز کاری قصد خروج از معدن و رفتن به خانه‌هایشان را داشتند.

در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که ایجاد اشکال در چرخ‌دنده‌های آسانسور باعث سقوط آن شده است. تا جایی که مکانیزم عملکرد آسانسور معکوس شد و شتاب گرفت و باعث شد بالابر با سرعت زیاد به پایین سقوط کند. آسانسور معدن، آسانسوری بزرگ با ظرفیت ده‌ها نفر است که در زمان حادثه بیش از ۸۰ نفر داخل آن بودند.

به دنبال این حادثه، تیم‌های امدادی وارد عمل شدند و تمامی کارگران مجروح به بیمارستان انتقال یافتند.

نیکو مولر، مدیر عامل شرکت امپالا پلاتینیوم هولدینگ، در بیانیه‌ای گفت: «این تلخ‌ترین اتفاقی بود که در تاریخ شرکت تجربه کردیم. تحقیقات در مورد علت سقوط آسانسور ادامه دارد و تمام عملیات‌های معدن تا اطلاع ثانوی متوقف است.

به گفته وی، برخی از کارگران به شدت مجروح شده‌اند که بیشتر آنها ار ناحیه مچ پا و ساق پا دچار شکستگی شدند. بقیه با خراش‌های جزئی از بیمارستان مرخص شدند.

یوهان ترون، معاون شرکت امپالا گفت: آسانسور تقریبا ۲۰۰ متر سقوط کرد و از ۸۶ کارگری که داخل آن بودند، ۱۱ نفر جان باختند. آفریقای جنوبی عمیق ترین معادن جهان را دارد و بسیاری از آنها آسانسورهایی دارند که می‌توانند بیش از ۱۰۰ نفر را در یک زمان حمل کنند.

در این حادثه سیستم «اضطراری» نتوانست آسانسور را متوقف کند و این مساله اعتراضات زیادی را درباره ایمن نبودن تجهیزات معدن برانگیخته است.

کد خبر 847560 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها آفریقای جنوبی حوادث جهان معدن

دیگر خبرها

  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس