Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار عوضعلی فقیری، معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، گفت: طرح نگهداری همگانی فضای سبز در سطوح مختلف مشاوره و کارشناسی، مدیریت و راهبری، اقدامات تخصصی و اقدامات عمومی در 6 رده سپاه سلمان تا کنون اجرا شده و در مابقی رده ها در حال اجرا می باشد، این طرح در سال جاری در باغ 33 هکتاری زیتون و ستاد سپاه سلمان با مشارکت و حضور کلیه کارکنان ومسئولین سپاه استان اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف از اجرای طرح نگهداری همگانی فضای سبز بکار گیری ظرفیتهای موجود اما مغفول مانده سازمان برای نگهداری از سرمایه فضای سبز سپاه می باشد که به عنوان یک موجود زنده نیاز به مراقبت مضاعف دارد.

سرهنگ فقیری بیان کرد: صیانت از منابع آب، لازمه تداوم حیات-یک هفته درختکاری، یک عمرنگهداری-نگهداری فضای سبز، وظیفه همگانی از شعارهای طرح نگهداری همگانی فضای سبز است.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، 80 هکتار را کل فضای سبز سپاه سلمان دانست و تصریح کرد: 34 هزار و 780 اصله نهال مثمر، 10هزار و 152 اصله نهال غیر مثمر در این ستاد کاشته شده است.

این مسئول  متراژ فضای سبز توسعه یافته را 3 هکتار، و متراژ فضای سبز و کاشت شده را 25 هکتار عنوان و خاطر نشان کرد: 11000متر طول آبیاری مکانیزه توسعه یافته است، 20 هکتار بهسازی آبیاری مکانیزه، 14500 لیتر در روز حجم کاهش مصرف ناشی از اجرا آبیاری مکانیزه، بوده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت به صورت همزمان در مناطق خونسرخ، سورو، نخل ناخدا و روستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی‌های هدفمند اجرا شد جمعاً ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، مقادیری مشروبات الکلی، ۴۲۳ جفت کفش و یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه در این طرح تعداد ۵ دستگاه خودروی شوتی فعال در قاچاق سوخت و ۱۰ فروند تشتک فایبرگلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، اظهار داشت: در این رابطه تعداد ۱۳۷ نفر اتباع بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی‌های لازم جهت طرد آنان انجام شده است.

کد خبر 6090382

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری و زهکشی مغان
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • سیب زمینی جوانه زده قابل مصرف است؟
  • کاهش ۷۰ درصدی خسارت سیل با اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری