Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@19:48:01 GMT

زوج خط حمله پرسپولیس دوباره با ماریو و علیپور

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۸۱۶۳

زوج خط حمله پرسپولیس دوباره با ماریو و علیپور

برانکو بازهم بودیمیر و علیپور را در خط حمله قرار داد و امیدوار است این دو همچون دیدار با صنعت نفت و پاختاکور، هماهنگ و اثرگذار باشند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از یک بازی نیمکت نشینی، سرمربی تیم پرسپولیس بار دیگر ماریو بودیمیر را در ترکیب اصلی قرار داد تا او در کنار علی علیپور زوج خط حمله پرسپولیس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی قبلی مقابل نساجی، سعید کریمی در ترکیب اصلی قرار داشت و بیش از یک نیمه در زمین ماند اما نتوانست گلزنی کند. او جنب و جوش زیادی داشت اما چند فرصت گلزنی را هم از دست داد.

 

بودیمیر در چند بازی اخیر تیم پرسپولیس نمایش خوبی داشته است. او مقابل صنعت نفت آبادان با سانتری دیدنی زمینه ساز گل سه امتیازی علی علیپور شد و در مقابل پاختاکور نیز تک گل تیمش را به ثمر رساند. علیپور نیز در دیدار قبلی پاس تنها گل سرخپوشان را به رفیعی داد.

 

حالا این دو در کنار هم قرار گرفته اند و باید در این دیدار حساس، برای پرسپولیس بدرخشند. علی علیپور در آخرین حضورش در دوحه یک پنالتی گرفت و گلزنی هم کرد و باید دید آیا می تواند امروز نخستین گلش در لیگ قهرمانان را بزند یا خیر؟

 

علی علیپور اکنون امیدوار است از رکورد مهدی طارمی 8 گله و منشای 7 گله عبور کند. او فصل گذشته 5 گل زد و در لیگ قهرمانان 2017 نیز یک گل به ثمر رساند و حالا امروز فرصت این را دارد که به رکورد منشا برسد.

پرسپولیس تهران ماریو بودیمیر علی علیپور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران ماریو بودیمیر علی علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) خلاصه بازی آلومینیوم ۴ (۶) - پرسپولیس ۴ (۵)

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اوسمار: در دفاع مشکل داشتیم نه حمله
  • (ویدیو) خلاصه بازی آلومینیوم ۴ (۶) - پرسپولیس ۴ (۵)
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • رضا علیپور: برای میرزازاده خوشحالم