Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@22:25:45 GMT

همدان| فاز نخست بهسازی در ۹۱ روستای نهاوند اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۸۲۰۴

همدان| فاز نخست بهسازی در ۹۱ روستای نهاوند اجرا شد

رئیس بنیاد مسکن نهاوند گفت: فاز نخست بهسازی در ۹۱ روستای نهاوند با اعتباری بالغ بر ۳۹ میلیارد تومان اجرا شده است. ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

علیرضا نثاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در نهاوند اظهار داشت: در حوزه اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان نهاوند تاکنون فاز نخست بهســازی 91 روســتا را با اعتباری بالغ بر39 میلیارد تومان انجام شده که از این تعداد 53 روستای آن به اتمام رسیده و 38 روستا در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:  از 53 روستایی که فاز اول طرح هادی در آن‌ها به اجرا رســیده فاز دوم طرح هادی در 12 روستا نیز انجام و به بهره‌برداری رسیده است.

نثاری افزود: بنیاد مسکن نهاوند امسال جذب اعتبارات ملی و استانی و تخصیصی را در قالب 31 پروژه در دستور کار خود قرار داده و پیشرفت فیزیکی مورد نظر تمام پروژه‌ها را مطابق برنامه زمان‌بندی به انجام رسانده است.

وی عنوان کرد: شهرستان نهاوند دارای 168 روستا در قالب 23 هزار و 450 خانوار و 26 هزار و 371 واحد مسکونی و جمعیتی بالغ بر 87 هزار نفر است.

رئیس بنیاد مسکن نهاوند بیان کرد: موقعیــت جغرافیایی و اقلیمی شهرســتان و روســتاهای تابعه، نیاز به توجه ویژه مســئولان را در ابعــاد مختلف اقتصادی، فرهنگــی، اجتماعی و گردشگری را می‌طلبد.

نثاری تاکید کرد: توسعه روستاها و توجه به مسائل زیســت محیطی و کالبدی موجب رونق کسب و کار و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و کاهش حاشــیه‌نشــینی و از همه مهم‌تر افزایش تولید محصولات کشاورزی و دامی در شهرستان می‌شود.

وی گفت: با توجه به وجود سراب‌های خروشان و این‌که این شهرستان قطب کشاورزی و گردشگری استان بوده، لذا ساماندهی فضاهای کالبدی روســتاها که در مسیر گردشــگری قراردارد به شدت احساس شده و یکی از اولویت‌های کاری این بنیاد است.

بیرجند| طرح هادی روستای افکشت با حضور نوبخت افتتاح شدهمدان| میانگین بهسازی روستایی در ملایر به 47 درصد رسیده استهمدان| حاجی‌بابایی: با تصویب کمیسیون برنامه و بودجه‌ 450 میلیارد تومان‌ برای بهسازی روستایی اختصاص می‌یابد

نثاری اظهار داشت: با حمایت‌هــای فرماندار از محل اعتبارات اســتانی و پیگیری‌های نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از اعتبارات ملی شاهد تخصیص ویژه به موضوع بهسازی روستاهای شهرستان و تحقق خواسته‌های به‌حق این  روستاییان عزیز باشیم.

وی تصریح کرد: همچنین امسال اجرای زیرســازی و عملیات خاکی در 37 روســتای شهرستان انجام شده که بالغ بر 227 متر مربع از معابر روستایی شهرستان زیرسازی شده‌اند.

رئیس بنیاد مسکن نهاوند به ساماندهی مزار مطهر 194 شهید اشاره کرد و تصریح کرد: تا ســال 1393 نیز افتخار ســاماندهی گلزار مطهر
شهدا در روستاها به این بنیاد محول شده بود که مزار مطهر 194 شهید گرانقدر شهرستان در قالب 16 گلزار روستایی ساماندهی شد.

انتهای پیام/ح

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۸۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات بهسازی و نوسازی باغات استان بوشهر اجرا می‌شود

کبری توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر هشت هزار هکتار از نخلستان‌های استان بوشهر درجه ۲ در شهرستان‌های دشتستان، تنگستان، دشتی، بوشهر و جم وجود دارد که به اصلاح بستر باغ و انجام عملیات نوسازی و بهسازی نیاز دارند.

وی اضافه کرد: در باغ‌های درجه ۲ مدیریت باغ ضعیف و برخی از درختان تکریب نشده اند و همین امر عاملی برای ایجاد آفت‌ها شده که بهبود سازی و بهینه کردن شرایط باغ برای رسیدن به عملکرد بالاتر الزامی است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ادامه داد: با همکاری اعتبار استانی به مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان با مشارکت باغداران جهت اجرای عملیات تکریب نیاز به همت بیشتر باغداران جهت همکاری با جهاد کشاورزی هستیم.

کد خبر 6088999

دیگر خبرها

  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • عملیات بهسازی و نوسازی باغات استان بوشهر اجرا می‌شود
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند