Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@18:30:37 GMT

اختلاس ها مربوط به فرهنگ است

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۹۳۳۷

اختلاس ها مربوط به فرهنگ است

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی ، شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان جنوبی با حضور محمد باقر نوبخت معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، امینی معاون وزیر راه و شهرسازی کشور، رئیس بنیاد مسکن کشور و 4 نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات استانداری برگزاری شد.

 

عبادی نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم بیان کرد: همه خراسان جنوبی باید جزء مناطق محروم محسوب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 90 کیلومتر جاده بیرجند قاین نیازمند دوبانده سازی است افزود: ایجاد راه آهن یکی از مهمترین خواسته های ما است. وی با تاکید براینکه اهمیت راه آهن خراسان جنوبی در هیچ جای کشور قابل مقایسه نیست و در تحریم ها قدرت دیپلماسی ما بالاتر می رفت. عبادی به سخنان رئیس جمهور مبنی بر اولویت بندی راه آهن ها کشور اشاره کرد و افزود: همه این 5 محور به راه آهن شرق و خراسان جنوبی نمی رسد و باید در آن جلسه کارشناسی شفاف سازی شود که چطور برای کشور برنامه ریزی می کنند. عبادی ادامه داد: 485 روستا با تانکر آب رسانی می شود و خیلی از مردم روستاها با یارانه زندگی می کنند.وی با تاکیدبر اینکه برخی از اختلاس ها مربوط به فرهنگ است و باید ایجاد فرهنگ به ویژه دیده شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده سازمان برنامه و بودجه مسکن معاون اول رئیس جمهور وزیر راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان در عملیات وعده صادق نقش مهمی داشتند

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس گفت: معلمان در عملیات تنبیهی وعده صادق با تربیت جوانان شایسته ایران اسلامی نقش مهمی داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، سلمان اسحاقی، امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در آئین تجلیل از معلمان نمونه استان خراسان جنوبی اظهار کرد: نمی‌توانیم نام حاج‌قاسم را ببریم، اما نام معلمان او را در ذهن خود نیاوریم و در عملیات تنبیهی وعده صادق معلمان با تربیت طهرانی‌ها و حاجی‌زاده‌ها سهم مهمی داشتند.

وی افزود: دشمنان اگر بخواهند به کشور ما آسیب برسانند، این کار را از طریق آسیب رساندن به زیرساخت‌های فرهنگی ما انجام خواهند داد.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی گفت: مجلس و دولت از ابتدای کار خود در عمل، توجه به معلمان را نشان دادند و دولت سیزدهم طرح رتبه‌بندی معلمان هرچند اشکالاتی دارد که باید اصلاح شود اما بعد از ۱۵ سال دولت سیزدهم آن را اجرا کرد تا در این خصوص به قانون جامعی برسیم.

اسحاقی افزود: جایگاه معلمان در رتبه‌بندی تعریف شده است که باید به زیرساخت‌های اجرای آن به خوبی توجه شود.

وی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های استاندار در برخورد با مردم این است که آنها را نسبت به حقوق خود آگاه شوند.

علیرضا موسو ی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی هم در ادامه این مراسم گفت: سه نفر از فرهیختگان استان علی پویان، حسین زنگویی و غلامرضا بهنام در تهران تجلیل می‌شوند.

وی گفت: بر اساس آیات قرآن، اعمال ما چون بذرهای هستند که بعضی پرثمر هستند و بعضی کمتر محصول می‌دهند.

موسوی‌نژاد تاکید کرد: بذری را که معلم در جامعه انسانی می‌کارد، همانند بذری است که هیچ‌گاه از بین نمی‌رود و نتیجه آن در سال‌های بعد مشخص می‌شود.

به گزارش ایمنا، در این مراسم علاوه بر تجلیل از خانواده شهید محمدمهدی فانی و شهید محمود احمدی کاریز نو از فرهنگیان استان، از مهدی خسروی یکی از معلمان استان به همراه فرزند و همسرش و معلمان نمونه استان توسط استاندار خراسان جنوبی تجلیل شد.

کد خبر 751714

دیگر خبرها

  • حوادث ناشی از کار دومین علت مرگ در کشور است
  • شبکه‌های برق ۵۳۸ روستای خراسان جنوبی بهینه‌سازی شد
  • آیت الله عبادی: عالمان ذخایر بزرگی برای مردم هستند
  • مردم خراسان جنوبی همیشه در صحنه
  • رأی مردم حق الناس است/ مردم مراقب شبهات فضای مجازی باشند
  • معلمان در عملیات وعده صادق نقش مهمی داشتند
  • برنامه رتبه بندی معلمان از افتخارات مجلس یازدهم است
  • ثبت ۱۲۵۳ تولد نوزاد در خراسان جنوبی
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی/یک تجربه موفق