Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس با بیان اینکه ورزش همگانی باید در اولویت برنامه‌ مدیران قرار گیرد گفت: در تعطیلات نوروز ورزش همگانی تعطیل نیست و در پارک‌ها و کمپ‌های اسکان نوروزی برنامه‌‌ها و مسابقات ورزشی پیش بینی شده است. ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سیروس پاک‌فطرت امروز در نشست خبری اظهار داشت: درخواست ما از فرمانداران این است رسالت شورای عالی ورزش شهرستان‌ها را همانند دیگر جلسات ببینند و از ورزش، سلامت و نشاط مردم غافل نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهردران نیز ورزش همگانی را در اولویت قرار دهند، چرا که اگر مردم یک شهر از نشاط و شادابی برخوردار نباشند، شهر خموده می‌شود.

مشاور عالی فدراسیون ورزش‌های همگانی تصریح کرد فرمانداران استان فارس که آمادگی لازم برای برگزاری رویدادهای ورزش همگانی از جمله پیاده‌روی‌های خانوادگی دارند، درخواست می‌شود به این هیئت اعلام کنند.

پاک‌فطرت با تشریح فعالیت‌های انجام شده هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس خاطرنشان کرد: این هیئت از هیئت‌های برتر ورزش همگانی کشور به شمار می‌رود و در زمینه‌های مختلف نیز در مقایسه با استان‌های مدعی خوش درخشیده است.

ورزش همگانی باید در استان کردستان گسترش یابدورزش همگانی در قبل و بعد از انقلاب در روستاهای یزد تفاوت صددرصدی داردمشارکت 50 درصدی مردم همدان در ورزش همگانی با شرایط کنونی محقق نمی‌شود

وی با اشاره به اجرای یکهزار و 100 برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح استان توسط هیات همگانی با رویکرد برنامه محوری، خاطرنشان کرد: برگزاری دو جلسه شورای عالی ورزش همگانی به ریاست استاندار، میزبانی و اعزام مسابقات شهرستانی و ملی در قالب 70 برنامه مدون، برگزاری 110 دوره آموزشی و کارگاهی، 40 جشنواره همگانی، 140 برنامه فرهنگی و ورزشی، 43 گردهمایی و سمینار، 730 برنامه همگانی شامل (پیاده روی، کوهپیمایی و گردشگری و) و اعزام تیم طناب زنی استان فارس به کشور چین از جمله برنامه‌های شاخص این هیات در سال 97 است .

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس کسب مقام نخست داژبال آقایان، کسب رتبه دوم آمادگی جسمانی آقایان در قم، کسب مقام اول آمادگی جسمانی بانوان در رشت، کسب مقام دوم دو همگانی کشور مالزی، کسب مقام اول دو همگانی استان تهران، کسب مقام اول دو همگانی استان مشهد، کسب رتبه اول کوهنوردی استان یزد و کسب مقام اول دوچرخه سواری استان مازندران را از موفقیت‌های هیئت ورزش‌های همگانی فارس در سال 97 عنوان کرد .

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه هیئت ورزش‌های همگانی فارس در کنار رسالت خود در بخش قهرمانی نیز موفقیت‌های قابل توجهی کسب کرده به تعامل انجام شده و انعقاد تفاهم‌نامه با دستگاه‌های دولتی و خصوصی هم اشاره و آن را در شمار سیاست‌های فدراسیون کشوری قلمداد کرد.

وی افزود: برگزاری بزرگترین رویداد همگانی امسال در شهرستان مرودشت با برگزاری پیاده‌روی بزرگ 50 هزار نفری در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رخ داد که این رویداد باحضور پر شور مردم شهرستان مرودشت مورد تشویق مقامات ارشد استان قرار گرفت .

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس همچنین با تاکید بر اینکه اجرای برنامه‌های این هیئت در سال 98 با افزایش پنج تا درصدی همراه است گفت: در ایام تعطیلات نوروز نیز ورزش همگانی تعطیل نیست و در پارک‌ها و کمپ‌های اسکان نوروزی نیز برنامه‌‌های ورزشی و برگزاری مسابقات پیش‌بینی شده است .

وی بیان کرد: از پنجم فروردین ٩٨ تا پایان ایام نوروز پیاده راه سلامت چمران جنوبی برای اجرای برنامه‌های همگانی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ ع

R41382/P1494/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۹۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران