Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در ساعت ۵:۵۹ صبح امروز حادثه انفجار و آتش سوزی یک منزل مسکونی در محله خزانه بخارایی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله ۳ ایستگاه به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آتش نشان‌ها در محل مشاهده می‌کنند که در طبقه دوم یک منزل مسکونی ۳ طبقه قدیمی که هر طبقه ۵۰ متر مربع وسعت داشت، انفجار رخ داده است و در اثر این انفجار شیشه‌های ساختمان شکسته و بر روی یک دستگاه پراید ریخته بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: این انفجار منجر به آتش سوزی در محل شده و طبقه سوم ساختمان نیز به علت سرایت آتش کاملا شعله ور بود.

ملکی بیان کرد: زمانی که آتش نشان‌ها به محل رسیدند طبقه دو و سوم کاملا شعله ور و دود و آتش از پنجره‌ها به بیرون سرایت کرده بود.

وی افزود: اطلاعات اولیه حاکی از این بود که ۳ نفر در داخل ساختمان محبوس شده اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: آتش نشان‌ها وارد ساختمان و مشغول خاموش کردن آتش شدند و به سرعت هر سه نفر را از ساختمان خارج کردند.

ملکی گفت: یک پیرزن و پیرمرد که به شدت دچار سوختگی شده بودند توسط آتش نشان‌ها از محل خارج و تحویل عوامل اورژانس داده شدند، اما یک مرد جوان به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داده بود.

وی با بیان اینکه آتش به سرعت خاموش و از سرایت به اطراف جلوگیری شد، خاطرنشان کرد: کارشناسی اولیه نشان داد که علت حادثه نشت گاز شهری و ایجاد جرقه بود.

انتهای پیام/

آتش سوزی واحد مسکونی در محله خزانه بخارایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال ملکی درباره جزئیات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران با بیان اینکه این کارخانه تولید مبلمان پلیمری در شهرک صنعتی شمس آباد بود، گفت: این حادثه عصر امروز رخ داد که شعله‌های آتش بیش از ۶۰ درصد این فضا را دربرگرفته بود

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از ورود آتش نشانی به محل آتش سوزی خبر داد و گفت: از گسترش آتش جلوگیری شد و حریق اطفا شده است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه این حادثه خسارت مالی بالایی برجای گذاشته است؛ گفت: خسارت جانی ناشی از این آتش سوزی نداشتیم.

کد خبر 6090329 علی قدمی

دیگر خبرها

  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران