Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@21:35:27 GMT

پژمان بازغی با کودک شو خداحافظی کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۲۵۸۹

مجری برنامه تلویزیونی شبکه نسیم و بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به داوری‌های جشنواره جام جم با "کودک شو" خداحافظی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جشنواره پنجم با حاشیه های فراوان به ایستگاه پایانی رسید اما اعتراض ها به تقسیم جوایز در صفحه مجازی برخی از مجریان، برنامه سازان و حتی هنرمندان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  یکی از اتفاقات و حاشیه های مهم اختتامیه پنجمین دوره جشنواره جام جم اعلام به پایان رسیدن برنامه "ماه عسل" توسط احسان علیخانی بود. چرا که علیخانی بعد از دریافت تندیس بهترین تهیه کننده در بخش برنامه های ترکیبی به پایان رسیدن برنامه رمضانی "ماه عسل" بعد از دوازده سال اشاره کرد که با مدیران صداوسیما به این نتیجه رسیدیم "عصر جدید" را به سرانجام برسانیم.   شاید اتفاق دیگر خداحافظی پژمان بازغی با "کودک شو" باشد که از سر ناراحتی و انتقاد از تقسیم جایزه های جشنواره جام جم بود. بازغی در صفحه مجازی خودش نوشت: "کودک شو و من جایزه اصلی را از مردم گرفتیم؛ بالغ بر 400 برنامه هر روز با شما بودیم؛ در سه سالی که گذشت تلاش کردم میزبان خوبی باشم و سعی کردیم که برنامه ای بی حاشیه و سالم بسازیم. خارج از شرایط معمول و فعلی هر روز من را به ادامه مسیری که انگار هرگز از سوی مدیران دیده نمی شد امیدوار کردید. ممنونم که حس مردمی بودن را به من دادید. من به تک تک عوامل برنامه "کودک شو" افتخار می کنم؛ من به تمام مردمی که ستاره های برنامه بودند افتخار می کنم و شرمنده ام که بهترین برنامه تلویزیون از نگاه مردم بهترین مجری را نداشت. در ادامه مسیرم دلیلی برای ماندن نمی بینم؛ اطمینان دارم "کودک شو" بدون من هم حیاتش را ادامه خواهد داد.  تهیه کنندگان برنامه تبریک می گویم و آرزو می کنم به راهشان ادامه دهند."   البته در ادامه واکنش ها "داریوش فرضیایی" یا همان عمو پورنگ نیز در اعتراض به نحوه داوری پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم و برگزیدگان این جشنواره گفت: شاید نخواهند دیده شویم، شاید نخواهند شنیده شویم، غافل از آنکه عزت را خداوند می دهد و مردم بهترین داورند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، فیلم کوتاه «چوپان» به نویسندگی و کارگردانی مهرشاد رنجبر در تازه‌ترین حضور جهانی خود به جشنواره «شورت شورتز» ژاپن راه یافت و به همین بهانه از پوستر این فیلم که آرمین رنگانی طراحی آن را برعهده دارد، رونمایی شد.

جشنواره «شورت شورتز» از جشنواره‌های مورد تأیید اسکار است که در آن برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی، غیرداستانی و انیمیشن واجد شرایط نامزدی در بخش اسکار بهترین فیلم کوتاه خواهد بود.

این جشنواره از سال ۱۹۹۹ تأسیس شد و به عنوان یکی از بزرگترین جشنواره‌های فیلم کوتاه آسیا در توکیو برگزار می‌شود.

فیلم کوتاه «چوپان» در بیست و پنجمین دوره از این جشنواره از میان ۴۹۳۶ فیلم فرستاده شده به جشنواره انتخاب شده است.

«چوپان» به تهیه‌کنندگی مژگان رایگان و رضا فتح الهی‌پور روایتی است از ۲ ساعت مانده به اجرای بازبینی که گروه متوجه می‌شود، بازیگر نقش چوپان نمی‌تواند به اجرا برسد و میثم تلاش می‌کند تا به جای او روی صحنه برود.

نادر صادقی، سام دادخواه، رضا زمانی، مژگان رایگان، فرهنگ ادیانی، مهتاب ناظری، شیرین شجاعی، هادی افشین، هاشم ایمانی، فواد آزادی، میلاد دهقان، سارا امیری مقدم، فرهان فرهادی گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

جشنواره «شورت شورتز» از ۴ ژوئن تا ۱۷ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۵ تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۳) در توکیو برگزار می‌شود.

کد خبر 6096361 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • چرا پخش یک سریال از تلویزیون با بازی پژمان جمشیدی متوقف شد؟
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست 20 سال گذشته امارات
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • پشیمانی عجیب بایرن: شاید توخل بماند!
  • اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی- همدان
  • پایان جشنواره ملی "شعر کودک و نوجوان رضوی" در همدان 
  • پایان جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان + تصویر
  • زنانی که در کن رئیس شدند