Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک خانه قدیمی و فوت یک نفر خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار داشت:ساعت ۵:۵۹ دقیقه امروز گزارش انفجار و حریق در یک واحد مسکونی در محله خزانه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی رسید و در کم‌تر از ۴ دقیقه سه تیم اتش نشانی در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:محل حادثه یک خانه سه طبقه بود که انفجار در طبقه دوم رخ داده بود. شدت انفجار باعث تخریب در و شیشه‌ها و پرت شدن آن‌ها روی یک دستگاه خودروی پارک شده در کنار خیابان و همچنین آتش سوزی شده بود.

ملکی افزود:آتش در طبقه دوم و سوم شعله ور بود و طبق گزارش‌های به دست آمده سه نفر نیز محبوس شده بودند. آتش نشان با آغاز عملیات اطفا وارد ساختمان شدند و یک زن و مرد مسن و یک جوان ۲۶ ساله را که اعضای خانواده بودند بیرون آوردند. زن و مرد مسن با اینکه به شدت دچار سوختگی شده بودند زنده بودند و تحویل اورژانس شدند، اما متاسفانه پسر جوان به دلیل شدت سوختگی جان خود را ازدست داده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد:آتش مهار و از سرایت آن به محل‌های دیگر جلوگیری شد. طبق نظر اولیه کارشناس آتش نشانی نشت گاز شهری باعث بروز این حادثه مرگبار بوده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آتش ملکی خانه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۲۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در جنوب چین مرگبار شد (فیلم)

 

 

 

منبع : فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هرج و مرج در فرودگاه دبی/ کنسلی 1400 پرواز در 5 روز جت اسکی سواری در خیابان های دوبی (فیلم) سیل و طوفان وحشتناک در چین (فیلم)

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی
  • خزانه گیری برنج در کلات آغاز شد
  • سیل در جنوب چین مرگبار شد (فیلم)