Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@23:02:23 GMT

آتش سوزی واحد مسکونی در محله خزانه بخارایی

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۲۸۳۶

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اظهار کرد: در ساعت ۵:۵۹ صبح امروز حادثه انفجار و آتش سوزی یک منزل مسکونی در محله خزانه بخارایی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله ۳ ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشان‌ها در محل مشاهده می‌کنند که در طبقه دوم یک منزل مسکونی ۳ طبقه قدیمی که هر طبقه ۵۰ متر مربع وسعت داشت، انفجار رخ داده است و در اثر این انفجار شیشه‌های ساختمان شکسته و بر روی یک دستگاه پراید ریخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: این انفجار منجر به آتش سوزی در محل شده و طبقه سوم ساختمان نیز به علت سرایت آتش کاملا شعله ور بود.

ملکی بیان کرد: زمانی که آتش نشان‌ها به محل رسیدند طبقه دو و سوم کاملا شعله ور و دود و آتش از پنجره‌ها به بیرون سرایت کرده بود.

وی افزود: اطلاعات اولیه حاکی از این بود که ۳ نفر در داخل ساختمان محبوس شده اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: آتش نشان‌ها وارد ساختمان و مشغول خاموش کردن آتش شدند و به سرعت هر سه نفر را از ساختمان خارج کردند.

ملکی گفت: یک پیرزن و پیرمرد که به شدت دچار سوختگی شده بودند توسط آتش نشان‌ها از محل خارج و تحویل عوامل اورژانس داده شدند، اما یک مرد جوان به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داده بود.

وی با بیان اینکه آتش به سرعت خاموش و از سرایت به اطراف جلوگیری شد، خاطرنشان کرد: کارشناسی اولیه نشان داد که علت حادثه نشت گاز شهری و ایجاد جرقه بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهر تهران آتش سوزی سازمان آتش نشانی آتش نشانی کارشناسی گاز آتش سوزی سازمان آتش نشانی شهر تهران گاز خزانه بخارایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین؛ افسرکشیک سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت:  طي تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت ۱:۳٠ دقيقه بامداد جمعه ۷ ارديبهشت ماه از آتش سوزي مغازه شيريني فروشي واقع در خیابان شهدای قزوين خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکيپ اطفاء حريق از ايستگاه ۳مولوی اين سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسيده و آتش نشانان مشاهده کردند، حریق از تابلوی مغازه شروع ودرحال سرایت به داخل مغازه بود که دود غليظي در حال خروج است.

معروفی افزود : آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسايي کانون حريق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترين خسارت ممکن و تخليه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ايمن سازي کردند.

وي گفت : علت بروز آتش سوزي از سوي کارشناسان علل حريق سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين در دست بررسي است.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه