Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت السلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: همایش گرامیداشت علمای واقف فردا در مصلای امام خمینی (ره) رشت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه، در حال حاضر ۴۷ موقوفه مربوط به علما در گیلان شناسایی شده است، افزود: بیشترین نیات این موقوفات مربوط به عزاداری و تعزیه داری حضرت امام حسین (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: سخنرانان همایش گرامیداشت علمای واقف، آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و حجت السلام انصاری مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه گیلان هستند.

بیشتر بخوانید:وقف یک واحد مسکونی با نیت کمک به ایتام

حجت السلام ستار علیزاده تصریح کرد: قدیمی‌ترین موقوفات علمای گیلان، مربوط به شیخ «حسین پیرعرب» در امام زاده هاشم (س) به تاریخ ۱۰۶۹ قمری و ۳۷۱ سال پیش است.

 

انتهای پیام/م.ع

همایش گرامیداشت علمای واقف گیلان فردا در رشت برگزار می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان اوقاف احکام شرعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۳۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت از سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در کابل

مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در غرب کابل در نخستین ساعات صبح امروز، مراسم سالروز شهادت حضرت امام جعفرصادق (ع) را برگزار کردند؛ این مراسم با حضور جمعیت گسترده‌ مؤمنان و محبان اهل بیت‌(ع) برگزار گردید.

آیت الله حجت، از سخنرانان این مراسم معنوی گفت: مقام امامت نیاز به شناخت عمیق دارد و علما برای آگاهی بخشی به مردم در شناخت مقام و جایگاه امام تحقیق کنند.

امروز ۲۵ شوال مصادف با شهادت امام جعفرصادق(ع) می‌باشد؛   امام جعفرصادق(ع) بیش از ۴ هزار شاگرد متخصص در بخش‌های مختلف علوم تربیت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده
  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان
  • حج عظمت و ابهت امت اسلام است
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • گرامیداشت از سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در کابل
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان