Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-09@00:23:32 GMT

با احمدی‌نژاد هیچ بازی‌ای را نمی‌شود برد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۴۰۷۰

با احمدی‌نژاد هیچ بازی‌ای را نمی‌شود برد

ساعت24 - احمدی‌نژاد که در کنار محمد علی‌آبادی، رئیس وقت سازمان تربیت‌بدنی نشسته بود، فکرش را هم نمی‌کرد پاقدم او بتواند جام قهرمانی را از چنگ کشتی ایران دربیاورد؛ او که در سالن منتظر مانده بود تا خیالش بابت برتری معصومی در تایم اول مشخص شود و بعد وارد سالن شود، به‌ناگاه با پاقدمش کاری کرد که فردین مثل یک کشتی‌گیر آماتور شود؛ او تایم سوم را هم به رقیب واگذار کرد تا در میان بهت همگان ایران قهرمانی را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور احمدی‌نژاد به‌عنوان تماشاگر در رقابت‌های ورزشی که جنبه ملی داشته باشد، هنوز بی‌حاصل است؛ او هر بار که خودش را به ورزشگاه برای تماشای رقابت‌های مختلف رسانده تیم مورد نظرش نتوانسته نتیجه بگیرد؛ یا باخته یا اینکه در بهترین حالت به نتیجه مساوی رسیده است.

احمدی‌نژاد خاطره خوشی از ورزشگاه آزادی ندارد؛ تلخ‌ترین آن‌ها مربوط به زمانی است که علی دایی سرمربی تیم ملی بود؛ ایران دیداری حساس را برابر عربستان در رقابت‌های انتخابی جام جهانی برگزار می‌کرد؛ شاگردان دایی یک بر صفر از حریف پیش بودند تا اینکه سروکله محمود احمدی‌نژاد که آن روزها مسئول دولت بود در ورزشگاه پیدا شد. چیزی از حضور او در ورزشگاه نگذشت که تیم ملی بازی برده را دو بر یک باخت و شانسش برای رسیدن به جام جهانی کم‌رنگ و کم‌رنگ‌تر شد.

احمدی‌نژاد که خیلی‌ها باخت تیم ملی را به گردن پاقدم او انداخته بودند، ورزشگاه آزادی را کمی قبل از پایان بازی ترک کرد و بعد دستور داد علی دایی را از تیم ملی اخراج کنند.

البته آن روزها تلخ‌کامی‌های احمدی‌نژاد و پاقدمش به همان مورد فوتبالی ختم نمی‌شد؛ تیم ملی کشتی ایران هم در ورزشگاه آزادی میزبان رقابت‌های قهرمانی جهان بود؛ همه‌چیز در دیدار فینال داشت با جمهوری آذربایجان مساوی پیش می‌رفت تا اینکه زمزمه حضور محمود احمدی‌نژاد در ورزشگاه به گوش رسید. در آن مسابقه حساس دو تیم در وزن‌های مختلف مساوی کردند تا کار به دیدار حساس و سرنوشت‌ساز سنگین‌وزن‌ها برسد؛ در وزن ۱۲۰ کیلوگرم، فردین معصومی، برابر علی عیسی‌یف قرار گرفت.

او در وقت اول با زیر یک‌خم و به‌پل‌زدن حریف سه بر صفر برابر حریف آذربایجانی‌اش به پیروزی رسید؛ در تایم دوم، اما همه‌چیز برعکس شد: محمود احمدی‌نژاد وارد ورزشگاه شد و فردینی که در تایم اول حسابی از رقیب آذربایجانی‌اش سر بود، به‌ناگاه تا مرز ضربه‌فنی‌شدن هم پیش رفت. بااین‌حال او بیش از ۲۰ ثانیه روی پل دوام آورد تا کار به تایم سرنوشت‌ساز سوم کشیده شود.

احمدی‌نژاد که در کنار محمد علی‌آبادی، رئیس وقت سازمان تربیت‌بدنی نشسته بود، فکرش را هم نمی‌کرد پاقدم او بتواند جام قهرمانی را از چنگ کشتی ایران دربیاورد؛ او که در سالن منتظر مانده بود تا خیالش بابت برتری معصومی در تایم اول مشخص شود و بعد وارد سالن شود، به‌ناگاه با پاقدمش کاری کرد که فردین مثل یک کشتی‌گیر آماتور شود؛ او تایم سوم را هم به رقیب واگذار کرد تا در میان بهت همگان ایران قهرمانی را از دست بدهد.

احمدی‌نژاد که شرایط را علیه خودش می‌دید، پیش از پایان مراسم اعطای جوایز و قبل از نواخته‌شدن سرود ملی جمهوری آذربایجان سالن را ترک کرد.

تیم محبوب احمدی‌نژاد هم در امان نماند!
بعد از کناررفتن از ریاست دولت، احمدی‌نژاد دیگر در ورزشگاه آزادی آفتابی نشد تا این‌که روز گذشته چند دقیقه قبل از شروع بازی استقلال با العین در ورزشگاه آزادی، خبر رسید محمود احمدی‌نژاد قرار است بازی را از نزدیک تماشا کند. برای اینکه احمدی‌نژاد خودش را به جایگاه ویژه برساند، برای خبرنگارانی که در جایگاه حضور داشتند محدودیت‌های زیاد و البته دردسرهای زیادتری به وجود آوردند. اگرچه به آن‌ها هشدار داده بودند تصویری از حضور احمدی‌نژاد مخابره نکنند، ولی بعد از چند دقیقه فیلم‌ها و عکس‌های احمدی‌نژاد دست به دست در شبکه‌های مجازی چرخید.

احمدی‌نژاد که پیش از این بسیاری از نزدیکانش خبر داده بودند او طرفدار استقلال است، خودش را به ورزشگاه آزادی رسانده بود تا بازی تیم محبوبش را از نزدیک ببیند؛ بسیاری از هواداران استقلال البته با توجه به تجربه قبلی، امیدوار بودند این‌بار پاقدم محمود احمدی‌نژاد یقه آن‌ها را نگیرد. در جریان بازی همه‌چیز تقریبا داشت خوب پیش می‌رفت؛ استقلال موقعیت‌هایی روی دروازه حریف خلق کرد و در نهایت روی یک ضربه سر که فرشید باقری زد، به گل هم رسید؛ تا اینجا ایرادی در کار نبود؛ احمدی‌نژاد هربار که تیم ایران جلو می‌افتاد، از راه می‌رسید و بعد نتیجه را برای حریف برمی‌گرداند!

او البته این‌بار هم با پاقدمش کاری مشابه کرد، نه به آن بدی دو بار قبل بلکه به قیمت ازدست‌رفتن دو امتیاز مهم برای استقلال. تیم آبی‌پوش پایتخت در حضور احمدی‌نژاد درست در دقایق پایانی بازی گل مساوی را خورد تا بازی برده را با یک مساوی تلخ عوض کند. احمدی‌نژاد دوباره مثل دفعات قبل و از ترس اینکه ناکامی‌ها به گردن او بیفتد، قبل از سوت پایان بازی ورزشگاه را ترک کرد. استقلال با همان یک امتیاز حالا در لیگ قهرمانان آسیا در قعر جدول گروه سوم ایستاده است؛ جایی که الهلال عربستان با ۶ و الدحیل با ۳ امتیاز در رده اول و دومش قرار گرفته‌اند.

داوری باز هم سر پرسپولیس را برید
استقلال تنها تیمی نبود که شب گذشته کامش در لیگ قهرمانان آسیا تلخ شد؛ چراکه پرسپولیس، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها در دقیقه ۹۴ دروازه‌اش مقابل السد باز شد! این بازی که بدون تردید یکی از مهیج‌ترین و زیباترین بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا بود؛ تا دقیقه ۹۴ و با وجود موقعیت‌های گل بسیار زیادی که دو تیم روی دروازه رقیب خلق کرده بودند، صفر- صفر پیش می‌رفت؛ ولی با یک اشتباه داوری، به ضرر نماینده ایران تمام شد. بغداد بونجاح که پیش‌ازاین نشان داده بود راه گشودن دروازه پرسپولیس را بلد است؛ درحالی‌که نزدیک به متر در موقعیت آفساید بود، گل برتری تیمش را زد تا السد به‌نوعی انتقام بازی نیمه‌نهایی سال گذشته را از پرسپولیس گرفته باشد. سرخ‌های تهران هم دوباره قربانی داوری شدند؛ آن‌ها که در هفته اول هم در تهران روی اشتباه داوری دو امتیاز از دست داده بودند، این‌بار هم نتوانستند به هدفی که در سر دارند، برسند تا حالا فقط با یک امتیاز در قعر گروه چهارم بایستند. در این گروه پاختاکور با ۴ و الاهلی عربستان و السد قطر با ۳ امتیاز در رده‌های بعدی هستند.

آیا احمدی‌نژاد استقلالی است؟
زمانی که محمود احمدی‌نژاد سکاندار دولت ایران بود، شایعات زیادی مطرح شد که او طرفدار استقلال است؛ این را ابتدا هاشم بیگ‌زاده، مدافع استقلالی و ملی‌پوش وقت تیم ملی لو داد. احمدی‌نژاد که در تمرینات تیم ملی شرکت می‌کرد، نشان داده بود که طرفدار استقلال است. این ادعا را بعدها کریم باقری هم مطرح کرد. او هم در تمرینات تیم ملی پی برده بود که احمدی‌نژاد استقلالی است. بااین‌حال یکی از اتفاقات جالب بعد از پیروزی استقلال مقابل السد قطر و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، پیامی است که عبدالرضا داوری منتشر کرده است.

مدیرمسئول سابق روزنامه شهروند که از نزدیکان احمدی‌نژاد محسوب می‌شود، با انتشار عکسی از رئیس‌جمهوری سابق در کنار فرهاد مجیدی، پیروزی استقلال را به او تبریک گفته است. صحبت‌های رویانیان، مدیرعامل سابق پرسپولیس و صحبت‌های علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل سابق استقلال، هم تأییدکننده فرضیه استقلالی‌بودن محمود احمدی‌نژاد است.

منبع: روزنامه شرق

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۴۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه جالب عربستان به زائران حج امسال

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

هدیه جالب عربستان به زائران حج امسال 

خبر تازه درباره زوج جذاب همایون شجریان و سحر دولتشاهی


هشدار جدی سیلاب در این استان شمالی

پس‌لرزه مسمومیت الکلی ۲۹ پزشک در شیراز
بازداشت قاچاقچی شربت‌های غیرمجاز در تهران
بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال خاله خانم


عکسی از دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبری


ماجرای اعتصاب طلافروشان مشهدی چه بود؟

تصاویر جدید از احمدی‌نژاد در فرودگاه استانبول


واکنش علی مطهری به ماجرای خانم دف‌زن
متلک سنگین رشیدپور به نماینده جنجالی مجلس


اقامه نماز به امامت یک خانم روی آنتن شبکه سه


زرنگی این مشتری بالاخره کار دستش داد
جزئیات امتحانات نهایی اعلام شد
سردار رادان: دشمن به‌دنبال گرفتن چادر از بانوان است


ماجرای قتل یکی از مدیران شهرداری تهران به دست همسرش
طلاق یک ایرانی از همسر مشهورش نهایی شد


دو عکس متفاوت از احمدی‌نژاد که وایرال شد


اقدام باورنکردنی وزارت بهداشت درباره داروخانه‌ها
عکسی از عروسی مدل مشهور و ملکه زیبایی لبنان

دیگر خبرها

  • احمدی‌نژاد در بوداپست چه می‌کند؟ دولت مجارستان: سفر دانشگاهی است و به ما ربطی ندارد
  • تصاویری جدید از محمود احمدی نژاد در خارج از کشور درحال خوش و بش کردن
  • وینگر فولاد مقابل استقلال محروم نیست
  • هدیه جالب عربستان به زائران حج امسال
  • تصویری قدیمی از بوسه بر پیشانی احمدی‌نژاد روی باند فرودگاه
  • ببینید | اسکورت سنگین محمود احمدی‌نژاد به محض ورود به بوداپست مجارستان
  • تصاویر اسکورت محمود احمدی‌نژاد در سفر خارجی
  • احمدی نژاد به مجارستان رفت + عکس
  • احمدی نژاد عازم مجارستان شد
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!