Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، حجت‌الاسلام علی ستوده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بم امروز چهارشنبه، 22 اسفند گفت: توسط واقف خیراندیش «محمد حسین خواجه بمی» منزل مسکونی به منظور خانه عالم در این شهرستان وقف شد.
وی افزود: این ملک بمساحت ۲۸۵ متر مربع یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ارزش دارد که جهت استفاده برای روحانیون و مبلغین مسجد امام حسن عسکری(ع) وقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام ستوده تصریح کرد: از ابتدای امسال به همت خیرین نیکوکار ۸ مورد وقف جدید در حوزه اراضی موقوفات این شهرستان محقق شده است که وقف بر امور عام‌المنفعه، ساخت مسجد و برگزاری مجالس عزاداری در ایام ماه‌های محرم و صفر از جمله نیات واقفین خیراندیش بوده است.
وی اظهارکرد: حوزه موقوفات شهرستان‌های فهرج و نرماشیر زیر نظر این اداره می‌باشد و تا کنون با تبلیغات ترویجی فرهنگ وقف، بیش از ۴ هزار متربع زمین در قالب وقف در این شهرستان‌ها ثبت شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بم تأکید کرد: تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در حوزه نیازهای اجتماعی یکی از مهمترین اقدامات و وظایف این اداره می‌باشد و تا کنون با مشاوره‌های انجام شده بسیاری از نیات انتفاعی به سمت مصارف عام‌المنفعه هدایت شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان اجتماعی اوقاف ستوده وقف بم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش منزل مسکونی در اهواز

به گزارش تابناک، شاپور باقری امروز (۱۵ اردیبهشت‌ماه) اظهار کرد: ساعت ۲۳:۱۰ (۱۴ اردیبهشت‌ماه)، یک ساختمان دو واحدی در کوی ملت اهواز به دلیل گودبرداری غیر اصولی در زمین مجاور و آبگرفتی ناشی از ریزش باران، دچار تخریب شد.

وی افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر اهواز بلافاصله پس از اعلام خبر حادثه از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، به محل حادثه اعزام شدند. با انجام ارزیابی‌های اولیه و تثبیت صحنه حادثه، خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز گفت: پس از ایمن‌سازی صحنه حادثه، این عملیات در ساعت ۰۰:۲۰ بامداد پایان یافت.

دیگر خبرها

  • نجاتگران هلال احمر جاجرم به متاثرین از سیل امدادرسانی کردند
  • تخلیه آب از ۱۳۰ منزل مسکونی در استان اصفهان
  • ریزش منزل مسکونی در اهواز
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان