Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@03:57:55 GMT

مربی تیم ملی نوجوانان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۵۲۰۶

مربی تیم ملی نوجوانان مشخص شد

به زودی حسین عبدی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی نوجوانان تمرینات این تیم را آغاز خواهد کرد تا تیم زیر 16 سال پسران ایران را برای حضور در بازی های مقدماتی جام ملتها آماده کند.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این هدایت تیم برعهده عباس چمنیان بود که یک دوره بسیار موفق در تیم ملی نوجوانان داشت و یک دوره ناموفق.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به همراه تیم ملی نوجوانان در جام ملت ها بر سکوی دوم ایستاد و در جام جهانی تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفت اما در دور دوم تیم او در مرحله گروهی جام ملت ها حذف شد.

 

حسین عبدی در یکی دو سال اخیر به عنوان مشاور فنی در تیم های ملی فوتبال بانوان مشغول بکار بود. انتخاب حسین عبدی به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان از سوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال صورت گرفت و به زودی این خبر به طور رسمی اعلام می شود. پیش از این هدایت تیم ملی جوانان به سیروس پورموسوی محول شد با این توضیح که کارنامه این مربی لیگ برتری در فوتبال پایه قابل دفاع است.

 

نوجوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۵۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد

به گزارش “ورزش سه”، چند روزی از حضور حمید مطهری یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال در تراکتور می‌گذرد و این مربی فعلاً مسئولیت فنی قرمزپوشان تبریزی را بر عهده دارد.

مطهری هفته گذشته در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن هم هدایت تراکتور را انجام داد، تیمش را عصر چهارشنبه به مصاف استقلال می‌فرستد و در چنین شرایطی او به‌طور رسمی از کادر فنی تیم ملی جدا شده است.

عضو تازه کادر فنی تراکتور بعد از حضور در تبریز از جمع دستیاران قلعه‌نویی جدا شده؛ محسن معتمدکیا مدیر رسانه تیم ملی ضمن اعلام خبر جدایی مطهری از کادر فنی گفته است: آقای قلعه‌نویی هنوز تصمیمی درباره جایگزین این مربی نگرفته و هر زمان در این خصوص تصمیم‌گیری شود به اطلاع هواداران فوتبال خواهد رسید.

حمید مطهری مدتی بعد از انتخاب به‌عنوان سرمربی تیم ملی کارش را در جمع همکاران او شروع کرد و حالا با بازگشت به عرصه باشگاهی دیگر فعالیتی در تیم ایران نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد