Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:29:06 GMT

تامین امنیت مسافران نوروزی، اولویت پلیس است

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۵۵۴۰

تامین امنیت مسافران نوروزی، اولویت پلیس است

تهران- ایرنا- رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گفت: با توجه به لزوم اقدامات پیشگیرانه انتظامی در ایام نوروز، تامین هر چه بیشتر امنیت مسافران نوروزی، اولویت کاری پلیس است.

به گزارش ایرنا از پلیس، سردار محمد شرفی روز چهارشنبه در آیین افتتاح ساختمان های جدید پلیس راهنمایی و رانندگی در فرودگاه امام خمینی (ره) افزود: در این ارتباط مدیران و مسئولان مربوطه در تلاش هستند تا تجهیزات و امکانات مورد نیاز را تامین و در اختیار نیروها قرار دهند تا ماموریت های پلیسی به خوبی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: ماموریت تامین نظم و آرامش مسافران نوروزی توسط پلیس از در منزل آغاز و تا مراجعت ادامه خواهد داشت، همچنین در پایانه ها، فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن، اماکن عمومی و غیره پلیس همراه و خدمتگزار مسافران است.
سردار شرفی تصریح کرد: پلیس فرودگاه های کشور برای برقراری نظم و آرامش مسافران، آمادگی کامل دارد و پیش بینی های لازم برای آرامش آنها در محیط فرودگاه ها را مدنظر قرار داده است.
وی با بیان اینکه اگر نیروهای میدانی وظایف خود را به نحو احسن انجام ندهند، وجود این تجهیزات و اماکن کمکی به ماموریت ها نخواهد کرد، گفت: کارکرد هوشمند و حرفه ای نیروی انسانی در فرایند انجام ماموریت ها با اهمیت تر از سایر ملزومات است، بر همین اساس نیروهای پلیس با بهره مندی مناسب از این تجهیزات شرایط را برای اجرای بهینه ماموریت ها آماده کنند.
سردار شرفی تصریح کرد: استقرار تجهیزات و امکانات، ضمن ارتقای شأن و منزلت پلیس میان مردم، باعث افزایش توان عملیاتی و کارایی کارکنان در خدمت رسانی به هموطنان عزیز کشورمان خواهد شد.
وی افزود: برقراری امنیت پایدار را در گرو مشارکت مردم دانست و افزود: همکاری با پلیس و عمل به توصیه های ماموران، سطح کیفی آرامش مسافران را ارتقا می دهد و موجب می شود تا آنان با آسودگی کامل به مسافرت بپردازند.
سردار شرفی با اشاره به سهم مردم در تامین نظم و امنیت پایدار، گفت: رعایت قوانین و مقررات از سوی مردم و توجه به راهکارهای پیشگیرانه و همکاری با پلیس خدمتگزار موجب افزایش حس همدلی اجتماعی می شود و پلیس با دلگرمی و پشتوانه بیشتری نسبت به اجرای ماموریت ها خواهد پرداخت.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اظهار رضایت از اقدامات انجام شده، از زحمات کلیه همکاران و دست اندرکاران بالاخص پشتیبانی خوب مدیران فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) تقدیر و تشکر کرد.
اجتمام*1933*1834

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی ناجا پیشگیری شرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۵۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است

 سردار علی عظیمی در حاشیه بازدید از واحد‌های تکاوری عمار یگان ویژه پاسداران  اظهار کرد: ساختار عملیاتی یگان‌های تکاوری با دیگر واحد‌های نظامی و انتظامی کشور متفاوت است و با فراگیری آموزش‌های رزمی می‌توانند مأموریت‌های مهمی در منطقه کویر انجام داده و نقش بسزایی در مقابله با جرایم مختلف داشته باشند.

وی با اشاره به آمادگی بالای یگان‌های تکاوری در اجرای مأموریت‌های محوله، افزود: اقدامات مثبتی در راستای افزایش قدرت تحرک و آمادگی عملیاتی یگان‌های تکاوری سراسر کشور انجام شده و این امر مهم با همت فراتر از گذشته در دستور کار قرار دارد.

جانشین یگان‌های ویژه پاسداران فراجا گفت: یگان‌های تکاوری عاملی برای احساس آرامش خاطر و برگ زرینی در تأمین امنیت مناطق کویری هستند و با انجام مأموریت‌های تأثیرگذار در شرایط خاص همواره رشادت آفرینی می‌کنند و باعث افتخار یگان‌های ویژه فراجا هستند.

سردار عظیمی با بیان اینکه مهم‌ترین مأموریت یگان‌های تکاوری، تأمین امنیت پایدار مناطق کویری است، یادآور شد: اقداماتی نظیر گشت‌های پروازی و استفاده از ریز پرنده‌ها برای اشرافیت بیشتر، گشت‌های خودرویی و موتوری مداوم، می‌تواند امنیت را برای ساکنان، مسافران و گردشگران فراهم کند و منطقه را برای جولان قاچاقچیان ناامن سازد.

این مقام انتظامی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرماندهی و کارکنان واحد‌های تکاوری عماریگان ویژه پاسداران استان سیستان وبلوچستان، خاطر نشان کرد: فراهم آوری تجهیزات به روز و مورد نیاز، تأمین نیروی انسانی، برطرف کردن مشکلات و معضلات پیش رو در این یگان مهم بسیار حائز اهمیت است که با برنامه ریزی‌های انجام شده و تدابیر سازمانی به زودی اهداف مورد نظر یگان‌های ویژه فراجا محقق خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • چرا حضور مجدد انسان در ماه سخت است؟
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس