Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@19:49:35 GMT

نتایج المپیاد تا چند روز آینده اعلام می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۶۰۰۵

نتایج المپیاد تا چند روز آینده اعلام می شود

رئیس مرکز پرورش استعداد‌های درخشان گفت: نتایج مرحله اول المپیاد‌های ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، ادبیات، کامپیوتر، نجوم واختر فیزیک و جغرافیا تا چند روز آینده اعلام خواهد شد.

فاطمه مهاجرانی در حاشیه گردهمایی مشترک معاونان و مشاوران و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره زمان اعلام نتایج المپیاد اظهار کرد: نتایج مرحله اول المپیاد‌های ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، ادبیات، کامپیوتر، نجوم واختر فیزیک و جغرافیا تا چند روز آینده اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در المپیاد جغرافیا ۸۵ هزار شرکت کننده داشتیم، گفت: با نظر کمیته‌های علمی تقریبا حدود ١٠ درصد دانش آموزان به مرحله دوم المپیاد راه پیدا می‌کنند و در ایام نوروز هم برنامه ریزی‌هایی برای آماده سازی دانش آموزان المپیادی انجام خواهد شد.

گسترش المپیاد‌ها در حوزه علوم انسانی در سال ۹۸

مهاجرانی از گسترش المپیاد‌ها در سال ۹۸ خبر داد و گفت: به دنبال آن هستیم تا المپیاد‌ها در حوزه علوم انسانی توسعه پیدا کند که می‌توان به المپیاد‌های حقوق، اقتصاد، مدیریت، علوم و معارف قرآنی ویژه کشور‌های اسلامی و علوم زمین اشاره کرد و اکنون فقط المپیاد ادبیات در حوزه علوم انسانی برگزار می‌شود.

رئیس مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان گفت: به دنبال جهانی کردن المپیاد‌های ادبی هستیم؛ امیدواریم تابستان امسال اولین المپیاد جهانی را برگزار می‌کنیم./ باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۶۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!

نیلوفر رجایی فر بازیگر سریال پایتخت ۵ که نقش الیزابت داعشی را برعهده داشت به تازگی تصاویری از چهره این بازیگر منتشرشده.

نیلوفر رجایی فر متولد ۱۱ بهمن ۱۳۷۱ در شهر تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است؛ و در رشته لیسانس فیزیک و اختر فیزیک در دانشگاه رویال لندن مدرک دارد و به زبان انگلیسی هم کاملا مسلط است. او در اولین حضور بازیگری اش در سریال پایتخت حاضر شد. در سریال پایتخت ۵ به کارگردانی سیروس مقدم در نقش یک زن داعشی ایفای نقش کرده است.

tags # سریال پایتخت سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • داوطلبان کنکور مردادماه منتظر نتایج باشند
  • نوبت اول کنکور۱۴۰۳ به ایستگاه پایانی رسید / داوطلبان مرداد منتظر نتایج باشند
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت
  • نوبت اول کنکور به ایستگاه پایانی رسید/ داوطلبان مردادماه منتظر نتایج باشند
  • رقابت ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب رشته ریاضی فیزیک در آذربایجان غربی
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • نتایج اولیه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • معرفی کتاب «فیزیک خداباوری»