Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- نظارت بر حمل محصولات کشاورزي در جنوب استان کرمان تشديد شده است و کشاورزان بايد براي حمل محصولات خود مستقيما با شرکتهاي مجاز حمل و نقل قرارداد امضا کنند.
به گزارش خبرگزاري آريا، اقاي مجتبي محمودي معاون اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي جنوب استان کرمان گفت : با نزديک شدن به زمان برداشت محصولات کشاورزي، لازم است کشاورزان عزيز براي حمل محصولات خود از مراجعه به دلالان خودداري و مستقيما به شرکتهاي حمل و نقل مراجعه نمايند زيرا از انتقال بارهايي که فاقد بارنامه صادره از شرکتهاي حمل و نقل باشند جلوگيري خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجتبي محمودي با بيان اينکه طرح تشديد نظارت بر شرکتهاي حمل و نقل بار در جنوب استان کرمان به صورت ويژه در 7 شهرستان در حال اجرا است افزود : همکاري کشاورزان از بروز اختلال در شبکه حمل و نقل جلوگيري و زمينه سوء استفاده دلالان را کاهش خواهد داد. معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل جنوب استان کرمان گفت علاوه بر کنترل نرخ حمل ، تامين ناوگان براي حمل محصولات کشاورزان، دغدغه اصلي مجموعه اين اداره کل است و در حال حاضر روزانه حدود 1700 دستگاه کاميون براي حمل بار وارد منطقه مي شوند که اين رقم در اوج برداشت به بيش از 2 هزار دستگاه مي رسد. محمودي افزود برنامه ريزي براي جذب اين تعداد کاميون که با دشواريهاي زياد همراه است از 6 ماه قبل آغاز شده تا بتوانيم حاصل زحمت کشاورزان منطقه را به موقع به بازارهاي مصرف در داخل و خارج کشور منتقل کنيم . معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل جنوب استان کرمان از کشاورزان خواست ضمن مطابقت کرايه اعلام شده از سوي شرکتها با نرخ اعلامي انجمن صنفي، درصورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را با شماره تماس 03443352139 اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تشديد نظارت محصولات کشاورزي کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۷۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید

به گزارش «تابناک»، براساس آخرین اطلاعات سازمان هواشناسی، امروز (۹ اردیبهشت) در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان، جنوب فارس و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

بارش‌ها در هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد و ممکن است موجب بروز سیلاب شود.

فردا در برخی ساعات در مناطقی از غرب، ارتفاعات زاگرس و ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده روی می‌دهد و دیگر مناطق کشور جو آرامی دارند. روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور به‌تدریج بارش‌ها در استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، لرستان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان به‌صورت رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد آغاز می‌شود.

روز چهارشنبه سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب کشور تقویت شده و گستره فعالیت آن جنوب و بخش‌هایی از مرکز کشور را در برمی‌گیرد.

روز پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی، مرکز و نیمه جنوبی ایران ادامه دارد. طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین در ۳ روز آینده شرق و جنوب خلیج‌فارس مواج است.

رگبار پراکنده در برخی مناطق جنوبی کشور

همچنین، امروز در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان رگبار پراکنده باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و برای فردا در اکثر مناطق کشور جو آرامی پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران امروز (۹ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و فردا دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می‌شود
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس
  • کشت قراردادی مهم‌ترین ابزار برای اجرای الگوی کشت