Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@00:17:28 GMT

برخورد پلیس با ناهنجاری چهرشنبه آخر سال

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۸۰۴۵

برخورد پلیس با ناهنجاری چهرشنبه آخر سال

پلیس آماده مقابله با تخلفات احتمالی در چهارشنبه آخر سال است و بر اساس قانون با هر گونه ناهنجاری برخورد خواهد کرد.

سرهنگ رمضان سلیمانی مسئول اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: برخی افراد با توجه به نزدیک شدن چهارشنبه آخرسال با پرتاب مواد محترقه و اقدامات ناهنجار، امنیت و آرامش دیگران را برهم می زنند که این کار، خوب و پسندیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه عوامل انتظامی این استان با هنجارشکنان برخورد انتظامی کرده و متخلفان را به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی تحویل خواهد داد، اظهار داشت: کسانی که با خودرو یا موتورسیکلت در میان مردم مواد محترقه پرتاب کنند، وسیله نقلیه آنان توقیف و خود نیز دستگیر خواهند شد.
سلیمانی، افزود: آئین چهارشنبه آخرسال موضوعی اجتماعی است، بنابراین پلیس به منظور کاهش آسیب های ناشی از مواد محترقه از اقدامات پیشگیرانه و ابزارهای فرهنگی و از ظرفیت رسانه ها و بزرگان خانواده، استفاده خواهد کرد.
وی تصریح کرد: از پنجشنبه /23 اسفند/ طرح ترافیکی نوروز با حضور یگان های خدمات رسان نوروزی و عوامل انتطامی، کلید خواهد خورد تا امنیت و آرامش در مسیرهای ارتباطی استان، برقرار شود.
سلیمانی ادامه داد: در حوزه انتظامی نیز، از ظرفیت پلیس در قالب گشت های خودرویی، موتوری و پیاده، استفاده خواهد شد تا مشکلی در امنیت و آرامش شهروندان و میهمانان نوروزی، حادث نشود.
وی با اشاره به اینکه پلیس زنجان چهارشنبه آخرسال و تعطیلات نوروز در آماده باش کامل خواهد بود، گفت: شهروندان و مسافران عبوری و میهمانان نوروزی در صورت نیاز به خدمات پلیس می توانند با شماره تلفنهای 110 مرکز فوریت های پلیسی، 128 مبارزه با موادمخدر، 120 پلیس راه و راهور تماس بگیرند و همچنین هرگونه پیشنهاد و انتقاد خود از عملکرد پلیس را از طریق تلفن 197 اطلاع دهند.
مسئول اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان، پیشگیری از وقوع سرقت را از دیگر برنامه های پلیس اعلام کرد و گفت: افردی که قصد حمل و جابجایی اثاثیه منزل و مغازه در ایام نوروز را دارند باید با هماهنگی کلانتری های محل و دریافت اخذ مجوز، به این کار مبادرت کنند که در غیر این صورت بر اساس قانون با آنان رفتار خواهد شد.
سلیمانی با بیان اینکه تامین امنیت و آرامش از سوی پلیس نیاز به همکاری و تعامل مردم دارد افزود: لازم است افراد به توصیه ها و هشدارهای پلیس در خصوص مراقبت از منزل، توجه جدی داشته و از قراردادن طلاجات، وجه نقد و اشیا عتیقه و گرانقیمت در مقابل دید سارقان خودداری کنند.
وی تصریح کرد: از تنها گذاشتن کودکان و افراد مسن و ناتوان در منزل باید اجتناب کرد چراکه امکان آسیب و صدمه به این افراد بسیار بیشتر از سایرین است.
سلیمانی افزود: خانواده هایی که قصد سفر دارند بهتر است منازل خود را به افراد مطمئن بسپارند و حتی المقدور راه های نفوذ به منزل را از طریق نرده کشی و قفل کردن درب ها، سد و از تجهیزات بازدارنده استفاده کنند./ ایرنا
 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان

فرمانده انتظامی دلفان گفت: شش عامل نزاع دسته جمعی در این شهرستان توسط پلیس دستگیر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، نجفعلی بارانی بیرانوند اظهار کرد: در پی اخبار واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای تابعه، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس دلفان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه میربگ جنوبی با اشرف اطلاعاتی و اقدامات طی یک عملیات موفق به دستگیری ۶ نفر در این رابطه شده و آن‌ها را به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان در پایان تأکید کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و قدرت نمایی را به افراد شرور و قانون‌شکن نخواهد داد و با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد شد.

کد خبر 747240

دیگر خبرها

  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • برخورد قانونی پلیس کرمانشاه با اندک افراد هنجارشکن حوزه حجاب
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان