Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@03:35:47 GMT

تمرکز نیروهای پلیس در ۳۰ کیلومتری شهرها

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۸۹۱۶

تمرکز نیروهای پلیس در ۳۰ کیلومتری شهرها

اشتری گفت: با توجه به اینکه بخش اعظمی از تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها اتفاق می افتد، نیروهای پلیس را در این نقاط متمرکز می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان،سردار «حسین اشتری» در حاشیه برگزاری رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروزی 98در جمع خبرنگاران با اشاره به انعقاد تفاهم نامه میان نیروی انتظامی و وزارت بهداشت،گفت: پیش نویس این تفاهم نامه تهیه شده و ان شاء الله به زودی امضاء می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است این تفاهم نامه همکاری باعث سرعت در خدمات رسانی به مردم به ویژه در فرآیند انتقال مجروحان تصادفات به مراکز درمانی باشد .

 

فرمانده ناجا بیان کرد: با توجه به اینکه بخش اعظمی از تصادفات در 30 کیلومتری شهرها اتفاق می افتد، نیروهای پلیس را در این نقاط متمرکز می کنیم.

 

وی اظهار کرد:همکاری خوبی میان نیروی انتظامی و ستاد راهیان نور وجود دارد؛ همزمان با اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق دوران دفاع مقدس، گشتی های پلیس این کاروان ها را از مبدأ تا مقصد همراهی و مشایعت می کنند تا ان شاءالله  شاهد حوادث ناگواری نباشیم.

 

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی برای کاهش تصادفات و تلفات جاده ای، وظایف خود را انجام می دهد، از طرفی مطالبات لازم را نیز از دستگاه های مسئول در این خصوص دارد.

 

اشتری تصریح کرد: با همکاری وزیر راه و شهرسازی، عزم جدی برای رفع نقاط حادثه خیز صورت گرفته به طوری که نقاط مزبور آشکارسازی شده و بخشی از مشکلات مرتفع و ان شاء الله در ادامه نیز اقدامات لازم صورت می گیرد.

 

وی گفت:تلاش داریم با بهره مندی حداکثری از ظرفیت های موجود، اقدامات جدی برای کاهش تصادفات انجام دهیم البته معتقدیم که تحقق این مهم ، نیازمند عزم همگانی و انجام وظیفه درست همه دستگاه های مسئول است.

 

وی اظهار کرد: در ایان نوروز مردم می توانند گزارشات خود را با سامانه تلفنی 110 به پلیس انتقال دهند.

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل خبرگزاری شبستان اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد عراق خبرگزاری گام دوم انقلاب حسن روحانی اشتری سامانه هوشمند نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد شعاعی روز شنبه در مراسم گرامیداشت روز ایمنی و حمل نقل استان در محل راهداری زنجان، گفت: در دهه‌های گذشته اقدامات متعددی در حوزه بهسازی و ساخت راه‌ها با هدف کاهش تصادفات انجام گرفته ولی باز هم ایراداتی در کیفیت راه‌ها و نقاط حادثه خیز وجود دارد.

وی ابراز کرد: رفع نقاط حادثه خیز در استان با توجه گستردگی راه‌ها نیازمند تأمین اعتبارات است و برخورد قانونی با متخلفان و قانون شکنان می‌تواند در کاهش مرگ و میر تصادفات مؤثر باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان، گفت: یکسری ایرادات در برخی قوانین و مقررات وجود دارد که باید در سیاستگذاری ها مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

شعاعی تاکید کرد: بسیاری از تلفات انسانی در تصادفات به دلیل تخطی از قانون نیست بلکه به دلیل افزایش سفرها و ترددها رخ می‌دهد و در این میان عامل انسانی نقش اساسی دارد.

وی افزود: از تمامی رانندگان به ویژه راکبان موتورسیکلت درخواست می‌شود به قوانین پایبند باشند و تنوع موتورسیکلت‌ها نسبت به گذشته بیشتر شده و استفاده صحیح از آن در کاهش تصادفات بسیار مؤثر است.

معاون هماهنگی امور استانداری زنجان، بیان داشت: ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی باید مورد توجه سیاستگذاران قرار گیرد. شعاعی یاد آورشد: رانندگان وسائط نقلیه در کاهش تصادفات نقش آفرین هستند و در شرایطی که وضعیت جمعیتی در شرایط مناسب قرار ندارد تلفات تصادفات برای کشور آزار دهنده و هزینه بر است.

کد خبر 6089991

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • ۱۵ نقطه حادثه خیز قم در سال گذشته ایمن سازی شد
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار