Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@14:00:34 GMT

فرصت های سرمایه گذاری در روستاها احصا و معرفی شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۹۱۰۸

فرصت های سرمایه گذاری در روستاها احصا و معرفی شود

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی ظهر سه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان هرمزگان، عنوان کرد: باید تلاش کنیم که در قانون بودجه کشور اختصاص درصدی از درآمدهای هرمزگان به این استان گنجانده شود.

وی ادامه داد: این کار تأثیر بسزایی در فعالیت‌ها و پروژه‌های استان خواهد داشت و منبع بسیار خوبی برای هرمزگان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان با اشاره به انجام طرح‌های مطالعاتی جهت ایجاد اشتغال در روستاهای هرمزگان، بیان داشت: از طریق این مطالعات باید فرصت‌های سرمایه گذاری در هر روستا احصا و معرفی شود.

همتی تصریح کرد: درآمدزایی در روستاها منجر به ماندگاری جمعیت در این مناطق می‌شود و باید مبنای کارهای مطالعاتی در حوزه روستایی ایجاد اشتغال و درآمد برای مردم باشد و در این طرح‌ها تمامی موارد مربوط به تولید تا مصرف به ویژه در حوزه بازاریابی مد نظر قرار گیرد.

وی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروزی، اظهار داشت: تمامی فرمانداران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی باید برای این ایام آمادگی کامل داشته باشند تا بتوان خدمات مناسبی را به گردشگران ارائه داد و نوروز خوبی را برای مردم رقم زد.

استاندار هرمزگان گفت: هرمزگان با توجه به دارا بودن ظرفیت‌های متعدد، قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری ایران در جنوب کشور را دارد و این امر در گروی تلاش ما مدیران است.

همتی با بیان اینکه در فضای مودت و دوستی کارها به شکل بهتری انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: هدف تمامی ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌های اجرایی خدمت به مردم است و در این راه باید به یکدیگر کمک کنیم و از توان هم بهره ببریم.

وی اضافه کرد: مدیران استان باید به طور جهادی پای کار باشند و زیر مجموعه خود را نیز توجیه کنند تا با تمام تلاش به مردم خدمت کنند.

کد خبر 4567371

منبع: مهر

کلیدواژه: فریدون همتی استانداری هرمزگان اشتغال روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۹۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»

قائم مقام شبکه رادیویی تهران گفت: رادیو تهران با دو عنوان برنامه «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم» برای پخش مناظره‌های انتخاباتی و گفت‌وگوی مستقیم نامزدها با مردم روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، پیام امیری از برنامه‌ریزی برای پخش برنامه تبلیغاتی نامزدها در شبکه رادیویی تهران خبر داد و اظهار کرد: در مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۲ نامزد راه یافته به مرحله دوم برای کسب ۱۶ کرسی نمایندگی مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس رقابت می‌کنند، در حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا نیز دو نامزد به مرحله دوم راه یافتند که برنامه تبلیغاتی نامزدهای این حوزه انتخابیه نیز از شبکه رادیویی تهران پخش می‌شود.

وی افزود: گفتگوی مستقیم نامزدها در ویژه برنامه «نماینده مردم» به مدت ۲۰ دقیقه به روی آنتن می‌رود.

قائم مقام شبکه رادیویی تهران همچنین از برنامه‌ریزی برای پخش مناظره‌های انتخاباتی نامزدها با هدف کمک به شناخت بیشتر مردم خبر داد و عنوان کرد: در مجموع هشت برنامه مناظره ۱۲۰ دقیقه‌ای با عنوان «فرصت انتخاب» برای نامزدهای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای برای نامزدهای حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا در کنداکتور پخش رادیو تهران قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا، رادیو تهران با دو عنوان برنامه «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم» برای پخش مناظره‌های انتخاباتی و گفت‌وگوی مستقیم نامزدها با مردم روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌رود و در روز انتخابات نیز با ویژه برنامه «شهر آرا» در خدمت مردم و رأی دهندگان است و برنامه‌های انتخاباتی رادیو تهران تا ۱۹ اردیبهشت ادامه دارد.

کد خبر 750815

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • تشکیل شرکتهای واسطه برای جذب سرمایه خارجی قانونی شد
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • تعیین تکلیف پروژه ۱۵ ساله سد قشلاق تا ۳۱ اردیبهشت
  • همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود