Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@23:55:15 GMT

60 اثر در جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور برگزیده شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۹۲۲۵

60 اثر در جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور برگزیده شدند

به گزارش ایرنا سردار یعقوب سلیمانی، سه شنبه شب در جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین‌نور، اظهار داشت: این جشنواره در چهار بخش مردمی، بین‌الملل، بخش ویژه و بخش حرفه‌ای در 20 رشته برگزار شد.
وی شمار برگزیدگان جشنواره ره آورد سرزمین نور را 60 نفر بیان کرد و گفت: این برگزیدگان از 20 استان در رشته های متن ادبی، خاطره، دل نوشته، عکس موبایلی، عکس، شعر، داستان، فیلم نامه، پژوهش، وب سایت، سایت و رشته های دیگر هنری برگزیده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار سلیمانی اظهار داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری دفاع مقدس یک گنج است و راهیان‌نور در مسیر استخراج مفاهیم این گنج گام بر می دارند.
وی گفت: مقام معظم رهبری تاکید ویژه دارند که گنجینه دفاع مقدس دچار تحریف نشود، ما در این جریان همراهی کاروانهای راهیان‌نور تلاش می‌کنیم که واقعیت‌های دفاع مقدس را به نسل امروزی معرفی کنیم.
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان ‌نور سپاه و بسیج گفت: جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین‌نور از مردمی‌ترین جشنواره‌ها در کشور است که در زمینه فرهنگ و هنر در حال فعالیت است.
سلیمانی با بیان اینکه راهیان‌نور بستر مناسبی برای انتقال حماسه، ایثارگری و فداکاری به نسل جدید جامعه است، گفت: مردمی بودن یکی از ویژگی‌های مهم حرکت عظیم راهیان‌نور است.
آیین اختتامیه شانزدهمین دوره جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور سه شنبه شب با حضور جمعی از مسئولان و فرماندهان سپاه استان و کشور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد و از پوستر هفدهمین جشنواره ملی رهآورد سرزمین نور رونمایی شد.
7100/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 جامعه دفاع مقدس شهید باکری فرهنگ و هنر مقام معظم رهبری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز در سالروز این عملیات و آغاز سال راهیان نور کشور به دلیل پیش‌بینی وقوع بارش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، یونس عزیزی عصر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش از این قرار بود ویژه‌برنامه صعود به ارتفاعات «بازی‌دراز» و آغاز سال راهیان نور کشور پنجشنبه و جمعه همین هفته (۱۳ و ۱۴ اردیبهشت) برگزار شود که زمان برگزاری این مراسم به دلیل پیش‌بینی بارندگی به چهارشنبه و پنجشنبه هفته بعد (۱۹ و ۲۰ اردیبهشت) موکول شد.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای حضور هموطنان در ارتفاعات بازی دراز شهرستان سرپل‌ذهاب به مناسبت سالروز عملیات بازی دراز انجام شده، افزود: هیچ مشکلی برای برگزاری این مراسم نداریم و با کاروان‌های راهیان نوری که قرار است عازم این مراسم شوند هماهنگی لازم به عمل آمده است.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه به جز زمان برگزاری مراسم هیچ تغییری در برگزاری آن نخواهیم داشت، گفت: یادواره سرلشگر خلبان شهید علی اکبر شیرودی در محل یادمان این شهید عصر روز چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت) برگزار خواهد شد و در ادامه نیز بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء یادواره شهدای عملیات غرورآفرین بازی‌دراز در جوار بقعه احمدبن اسحق برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: صعود گروهی هموطنان به ارتفاعات بازی دراز و ویژه برنامه آغاز سال راهیان نور کشور هم از ساعت شش صبح روز پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت) در ارتفاعات بازی دراز شهرستان سرپل ذهاب آغاز خواهد شد.

عزیزی با بیان اینکه همه ساله آغاز سال راهیان نور کشور با برگزاری ویژه برنامه سالروز عملیات بازی دراز در استان کرمانشاه آغاز می‌شود، افزود: برآورد می‌شود امسال شاهد صعود بیش از ۴۵ هزار نفری هموطنان به ارتفاعات بازی دراز در سالروز این عملیات مهم باشیم.

وی افزود: سال گذشته صعود ۴۰ هزار نفری هموطنان به ارتفاعات بازی دراز در سالروز این عملیات مهم و آغاز سال راهیان نور کشور را شاهد بودیم.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه استان کرمانشاه در ادامه از عملیات بازی دراز به عنوان یکی از مهم‌ترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس یاد کرد و افزود: در جریان عملیات بازی دراز قسمت‌های مهمی از ارتفاعات بازی دراز از دشمن پس گرفته شد و این عملیات در واقع نقطه شروع پیروزی‌های رزمندگان بر دشمن بعثی بود.

به گزارش ایمنا، از چند سال گذشته ویژه برنامه آغاز سال راهیان نور کشور، همزمان با برگزاری ویژه برنامه سالروز عملیات بازی دراز در شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

کد خبر 748927

دیگر خبرها

  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • واکنش یک روحانی به ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»