Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال گفت: در حال حضر دبیر فدراسیون والیبال مشخص شده و پس از پایان لیگ برتر والیبال او را معرفی خواهیم کرد.

افشین داوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص این که چرا جبار قوچان‌نژاد به صورت رسمی به عنوان دبیر فدراسیون والیبال معرفی نمی‌شود، اظهار داشت: در مقطعی انتخاب‌مان را برای دبیری فدراسیون والیبال انجام داده بودیم که به سرانجام نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن نام قوچان‌نژاد هم به عنوان یکی از کسانی که می‌تواند عهده‌دار این سمت باشد مطرح شد که این گزینه و چند گزینه دیگر را نیز بررسی کردیم.

وی ادامه داد: در حال حضر دبیر فدراسیون والیبال مشخص شده و پس از پایان لیگ برتر والیبال او را نیز معرفی خواهیم کرد.

سرپرست فدراسیون والیبال در مورد این که آیا انتخاب یک مربی برای دبیری این فدراسیون ریسک بزرگی محسوب نمی‌شود، تصریح کرد: ما به دنبال کسی هستیم که بتواند در همه امور اعم از فدراسیون، رسانه‌ها و تیم ملی عملکرد خوبی داشته باشد و خیالتان از بابت راحت باشد.

داوری در مورد انصراف کاله و پیام از لیگ برتر والیبال و احتمال محرومیت آنها گفت: محرومیتی برای این دو تیم در نظر نمی‌گیریم. بحثی که وجود دارد این است که برنده دیدار رده‌بندی جایزه‌ای دریافت نمی‌کند و به مسابقاتی هم اعزام نمی‌شود. ما یا باید برای تیم سوم جایزه‌ای در نظر بگیریم یا این که دیدار رده‌بندی را حذف کنیم.

وی ادامه داد: از فصل آینده دیدار فینال هم به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و دیگر شاهد برگزاری آن به صورت تجمیع نخواهیم بود. این موضوع باعث استقبال تماشاگران می‌شود و ما هم نباید به دنبال حذف آنها باشیم.

سرپرست فدراسیون والیبال در مورد اسپانسرهای این فدراسیون برای سال آینده خاطرنشان کرد: با بانکی که اسپانسر فدراسیون بود در سال بعد هم ادامه خواهیم داد. قصد داریم با اپراتورهای تلفن همراه هم وارد مذاکره خواهیم شد تا به صورت مستقیم با آنها قرارداد امضا کنیم.

داوری در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که نیمه دوم فروردین انتخابات همه هیئت‌های استانی را برگزار کنیم و پس از آن ثبت‌نام از داوطلبان ریاست فدراسیون والیبال نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: افشین داوری فدراسیون والیبال لیگ والیبال جبار قوچان نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۹۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان

در این همایش مولفان حوزه و دانشگاه بیش از ۱۶۰ مقاله علمی ارائه کردند که سه مقاله برتر شدند و ده مقاله نیز عنوان شایسته تقدیر را کسب کردند.

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان در این همایش با بیان اینکه اسلام دینی زنده و پویا متناسب با شرایط متغیر زمان است گفت: اجتهاد حلال مشکلات است و ما راه دیگری نداریم.

دکتر علی محمدزنگانه استاندار نیز افزود: ایران پس از دفاع مقدس و به دنبال آن تهاجم فرهنگی دشمنان بیش از پیش نیازمند حضور موثر بانوان است و ما بیش از هر زمان دیگری به نقش بانوان نیازمندیم.

خانم موسوی استاد سطوح عالی حوزه‌های بانوان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه در عصر جدید نقش زنان علاوه بر مسئولیت انسان پروری در بنیان خانواده در جامعه نیز پر رنگ‌تر از گذشته و درگیر با چالش‌های دنیای مدرن است گفت: ما در جبهه‌های دیگر بعد از انقلاب پیشرفت‌های چشمگیری داشتیم، اما در جبهه‌های فرهنگی کار موثری نکردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران
  • ترزیچ: با تمام وجود فینال ومبلی را می‌خواهیم
  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید