Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا شیران مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه جشن نیکوکاری از ماه‌ها قبل آغاز شده و همچنان کمک‌های مردمی ادامه دارد، گفت: علاوه بر برگزاری جشن نیکوکاری که در روز‌های پانزدهم، شانزدهم و هفدهم اسفندماه برگزار شد در قالب‌های دیگری از جمله جشن گلریزان، شوق دیدار و تامین پوشاک شب عید کودکان نیازمند که توسط ادارات کمیته امداد در سراسر استان برگراز می‌شود، کمک‌های مردمی دریافت و در اولین فرصت به دست نیازمندان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید؛ عیدی ۱۰ میلیاردی تهرانی‌ها به نیازمندان در جشن نیکوکاری

وی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار عیدی برای همه برگزار شد، ادامه داد: توزیع کمک‌های مردمی بین نیازمندان آغاز شده است و تلاش می‌کنیم تا پایان سال همه نیازمندان از این کمک‌ها بهره‌مند شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران به خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران اشاره و بیان کرد: هم اکنون ۷۰ هزار خانوار با جمعیت ۱۳۰ هزار نفری از خدمات کمیته امداد استان تهران بهره مند می‌شوند.

شیران ضمن تشکر و قدردانی از حضور چشمگیر مردم در جشن نیکوکاری امسال ادامه داد: کمک‌های مردمی نسبت به آمار اولیه سال گذشته بیش از ۴۱ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/

جشن نیکوکاری امسال با شعار عیدی برای همه برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مهدی عرب اسدی رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی  بسطام  گفت : این لوازم شامل یخچال، آبگرمکن، فرش، پنکه، ماشین لباسشویی و اجاق گاز به ارزش ۶۷۰ میلیون تومان  است .

وی افزود : باتوزیع این اقلام نیاز وسایل گرمایشی و سرمایشی خانواده های مددجوی کمیته امداد در بسطام رفع شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه در شهرکرد
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری