Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در این جلسه حمید یاری، رئیس هیئت کشتی استان البرز با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ پهلوانکها در استان البرز، گفت: مجموعه کشتی استان در هر بخش فعالیت‌های مفید را در سال ۹۷ انجام دادند و با توجه به مشکلات مالی کارهای خوبی صورت گرفته است.

رئیس هیات کشتی استان البرز با بیان اینکه این استان از ۱۱ مسابقات کشتی بین‌المللی، کشوری برگزار کرده است، ادامه داد: ۵ رویداد کشتی بین‌المللی در رشته آزاد و فرنگی در سال ۹۷ به میزبانی کرج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاری با تاکید بر اینکه البرز در سال ۹۷ مسابقات پهلوانی ایران را برگزار کرد، خاطرنشان کرد: در بخش‌های داوری، دانش مربی و افزایش سطح کشتی‌گیران شاهد پیشرفت چشمگیری بودیم و توانستیم سهمیه خوبی برای کشتی‌گیران خود کسب کنیم.

وی حضور مربیان کشتی البرز در اردوهای تیم ملی کشتی ایران را بسیار مهم ارزیابی کرد و خواستار اجماع بهتر مربیان البرز شد، عنوان کرد:امیدواریم در سال آینده کشتی استان با هم‌افزایی تمام کشتی‌گیران، مربیان و داوران روند رو به پیش خود را داشته باشد.

در ادامه منصور افشار، دبیر هیات کشتی استان البرز با اشاره به برنامه‌های البرز در سال ۹۷، گفت: در سال جاری، ۳۱ اعزام مختلف به رقابت‌های کشوری صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ۵ دوره علمی و آموزشی در سال جاری برگزار شد، افزود: کشتی استان البرز، ۱۰۰ مدال رنگارنگ شامل؛ ۳ مدال جهانی، ۲ مدال طلا بازی‌های آسیایی، ۲ مدال در رقابت‌های آسیا و ۱۵ مدال بین‌المللی و ۷۸ مدال کشوری کسب شد.

دبیر هیات کشتی البرز با اشاره به اینکه ۲۳۰ مورد اعزام ورزشکاران، مربیان و داوران به مسابقات مختلف انجام شد، ادامه داد: ۱۴ مسابقه استانی در دو رده‌ مردان و بانوان برگزار شد.

افشار با تاکید بر اینکه ۱۶ مورد فعالیت فرهنگی و ورزشی در سال ۹۷ انجام شد، خاطرنشان کرد: ۵ کلاس استاژ مربیگری نیز در سال ۹۷ برگزار شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان البرز رشد رقابت کشتی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۱۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، تیمی متشکل از معلمان و دانش‌آموزان ایرانی از مدارس شهرهای تهران، مشهد، کرمان و اصفهان در بزرگترین رویداد بین‌المللی ایده و فناوری کشور ترکیه با عنوان «یک ایده یک جهان» موفق به کسب ۵ مدال طلا در رشته‌های مختلف شدند.

حسن دیدبان وابسته فرهنگی کشورمان در استانبول با حضور در این روادید بین‌المللی با نخبگان افتخار آفرین ایرانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان و انجمن مخترعین ترکیه میزبان این دوره از مسابقات بود. این رویداد جهانی که در حمایت از ایده، استارتاپ‌ها و مخترعین جهان در کشور ترکیه در شهر استانبول برگزار شد میزبان تیم‌هایی از ۲۴ کشور دنیا از جمله ایران، کانادا، چین، تایوان، آمریکا، مالزی، اندونزی و امارات متحده عربی به صورت حضوری و غیرحضوری در ۱۰ زیرگروه مختلف از جمله پزشکی، کشاورزی بود.

در این دوره از مسابقات که در استانبول برگزار شد، بیش از ۲۷۳ ایده و طرح نوآورانه مختلف با هم به رقابت پرداختند. بخش جوایز ویژه این مسابقات، به ۵ طرح برتر تقدیم شد که ۲ جایزه ویژه آن، سهم تیم‌های ایرانی شد.

این رویداد مهم فرصتی بزرگ برای مخترعان و نوآوران جوان است تا دستاوردهای خود را به مجامع علمی و سازمان‌های علمی-تحقیقاتی در سطح بین‌المللی معرفی کنند و با کسب اطلاعات از فناوری های روز دنیا خود را برای ورود به بازارهای جهانی آماده سازند.

دیگر خبرها

  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد