Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، «تد کروز» سناتور جمهوریخواهی که ریاست کمیته فرعی «هوانوردی و فضا» را در آمریکا بر عهده دارد، پس از سقوط هواپیمای مسافربری اتیوپی و بر خلاف موضع گیری ترامپ امروز چهارشنبه در پیامی توئیتری در این خصوص گفت: فکر می‌کنم عاقلانه است که آمریکا هم موقتاً هواپیما ۷۳۷ مکس را تا زمان تأیید ایمنی آن برای مسافران به زمین بنشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که پیشتر فرانسه، آلمان و انگلیس، هند، لبنان، قزاقستان و ازبکستان نیز در بیانیه‌های جداگانه ای از ممنوعیت پرواز این هواپیما بر فراز آسمان کشورهای متبوع خود خبر داده اند.

گفتنی است، یکشنبه هفته جاری یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ متعلق به خط هوایی اتیوپی در پرواز خود از آدیس آبابا به نایروبی، پایتخت کنیا دچار سانحه شد که در این سانحه هوایی، تمامی ۱۵۷ سرنشین این هواپیما (هشت خدمه و ۱۴۹ مسافر) کشته شدند.

کد خبر 4567563

منبع: مهر

کلیدواژه: تد کروز ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ بوئینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ اردیبهشت ، سالروز عروج خلبان تیز پرواز آسمان ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌۸ اردیبهشت سالگرد شهادت شهید علی اکبر شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران است.خلبان شیرودی که  با ۳۳ بهار زندگی بالاترین ساعت پرواز جنگی را در جهان داشت و تا روز آسمانی شدنش در سال ۱۳۶۰، چنان درخشید که، برای همیشه‌ی تاریخ، یکی از جوانان رشید انقلاب نام گرفت.

روایت خان آرمویی از خلبان  تیزپرواز آسمان ایران:

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آزمایش‌های قبل عملیات تاریخی «استارلاینر» با موفقیت اجرا شد
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • ۸ اردیبهشت ، سالروز عروج خلبان تیز پرواز آسمان ایران
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر