Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-05@15:45:42 GMT

بالن آرزوها، خطری برای پروازهای چهارشنبه آخر سال

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۳۸۶۰

ساعت24-فرمانده انتظامی ویژه کیش یکی از خطرات احتمالی آتش‌بازی در چهارشنبه آخر سال را برای هواپیماها دانست و گفت: توصیه اکید داریم که از روشن کردن بالن آرزوها به‌طور جدی خودداری شود.

در چهارمین و آخرین نشست خبری سال 97 فرماندهی انتظامی و پایگاه دریابانی کیش با اصحاب رسانه، علی‌اصغر جمالی با اشاره به شب چهارشنبه آخر سال و سنت جشن چهارشنبه‌سوری، نکاتی را در رابطه با رعایت حد و مرزها جهت جلوگیری از تلخ شدن طعم این جشن برای کیشوندان و گردشگران عنوان کرد و اظهار داشت: توصیه اکید به خانواده‌ها و والدین فرزندان داریم که در هنگام برگزاری این جشن در کنار فرزندانشان حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مواد محترقه را از مراکز معتبر و دارای مجوز تهیه کنند و از خرید مواد محترقه دست‌ساز و یا خرید از مراکز غیر استاندارد جلوگیری کنند.

فرمانده انتظامی کیش ادامه داد: در صورت مشاهده بسته‌های مشکوک به‌هیچ عنوان به‌ آنها دست نزنند و در اولین فرصت با پلیس 110 تماس بگیرند و موضوع را گزارش دهند، امکان دارد این بسته‌ها حاوی مواد اولیه ترقه‌های دست‌ساز باشد و احتمال انفجار دارد. 

 جمالی در ادامه یکی از تذکرات جدی را در رابطه با فرستادن بالن‌آرزوها به آسمان یادآور شد و گفت: با توجه به اینکه فرودگاه کیش سومین فرودگاه پرتردد کشور است و در ایام روزهای پایانی سال این ترددها به اوج خود می‌رسد، از کیشوندان و گردشگران می‌خواهیم و توصیه اکید داریم که از روشن کردن بالن آرزوها و فرستادن آنها به آسمان به‌طور جدی خودداری کنند تا خدایی نکرده برای هواپیماهایی که در فرودگاه کیش تردد می‌کنند مشکلی پیش نیاید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر برنامه‌ها و طرح‌های پلیس برای چهارشنبه آخر سال تهیه شده است و نقاط تجمع را شناسایی کردیم و برای آنها برنامه‌ریزی مناسبی انجام دادیم تا مشکلی برای ساکنان و گردشگران کیش به‌وجود نیاید.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: چهارشنبه سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چهارشنبه شب در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید به میدان برود تا تکلیف تیم صعود کننده به بازی فینال مشخص شود.

شاگردان توماس توخل روز گذشته در رقابت‌های بوندسلیگا به مصاف اشتوتگارت رفتند و با نتیجه 1-3 در این دیدار شکست خوردند تا جایگاه دومی‌شان در این مسابقات هم به خطر بیفتد و شرایط در آستانه بازی حساس برابر رئال مادرید هم برایشان دشوار شود.

مولر پس از پایان این بازی با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت:«نمی‌توانیم از نتیجه‌ای که امروز به دست آمد خوشحال باشیم اما باید با شما صادق باشم و بگویم که بازی چهارشنبه شب برابر رئال مادرید برای ما به قدری بزرگ و مهم است که نمی‌توانیم اجازه ورود افکار منفی به ذهن‌مان را بدهیم.»

به نظر می‌رسد که مولر امیدوار است که این نتیجه تلخ تاثیری رو روحیه بازیکنان این تیم در آستانه بازی با رئال نگذارد و آنها بتوانند با روحیه بالا و انگیزه بسیار در این دیدار به پیروزی برسند و راهی بازی فینال در ورزشگاه ومبلی برابر یکی از دو تیم دورتموند یا پاری سن ژرمن شوند.

دیگر خبرها

  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می شود
  • موج بارش دوباره از فردا در استان همدان
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • کرمانشاه بارانی می‌شود
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • کرمانشاه دوباره بارانی می‌شود
  • تشییع پیکر شهید "جلال اعتماد" در قروه
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • ورود سامانه بارشی جدید به جو استان کرمانشاه
  • آنچلوتی: سخت بود چون همه حواس‌ها به بایرن است