Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار کمال هادیانفر در حاشیه رزمایش بزرگ ترافیکی و خدماتی سفر نوروز ۹۸ در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های ترافیکی پنجشنبه و جمعه آخر سال گفت: تمام خودروهایی که بیش از یک میلیون جریمه داشته و توتوقیف می‌شوند از ۲۸ اسفند تا ۱۷ فروردین فرصت دارند و اقدامی در خصوص توقیف این خودرو ها صورت نمی گیرد.

وی ادامه داد: تمام این رزمایش با حضور بیش از ۳۵ هزار پلیس و ۶۵ هزار نفر از نیروهای خدماتی و امدادی به دنبال این هستیم تا تصادفی در کشور ایجاد نشود و تلفات و حوادث جاده ای به حداقل ممکن برسد و از مردم می‌خواهیم همکاری لازم را نیز با ما در این زمینه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا  با اعلام خبر رفع توقیف خودروهایی که به علت تخلفات رانندگی توقیف شده اند، گفت: با هماهنگی که صورت گرفته است مردم می توانند از ۲۵ اسفندماه برای ترخیص خودروهایی که مدت زمان توقیف دارند مراجعه کرده و خودروی خود را تحویل بگیرند به ویژه افرادی که با خودرو های شان امرار معاش می کنند برای دریافت خودروشان به مراکز ترخیص مراجعه کنند البته باید رانندگان مبلغ جریمه را پرداخت کنند اما نیازی به سپری‌شدن مدت زمان توقیف نیست.

وی ادامه داد: ما راضی نیستیم کسی را جریمه و خودرویی را توقیف کنیم بهترین روز ما روزی است که کسی را جریمه نکرده و مصدومی در تصادفات جاده ای نداشته باشیم رئیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به تلفات جاده ای روز جاری گفت: به همه همکاران‌مان ابلاغ شده  با مردم در نهایت احترام و ادب برخورد کنند. پلیس راهور و نیروهای امدادی و خدماتی در ایام نوروز در کنار مردم بوده و خدمت‌رسانی می‌کنند از همین رو از مردم تقاضا داریم تا رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته باشند.

سردار هادیانفر همچنین درخصوص برنامه‌های پلیس راهور با رانندگانی که دارای تخلفات حادثه‌ساز و نمره منفی هستند، گفت: برخورد با این رانندگان به طور جدی از سال آینده در دستور کار ما قرار دارد و وقتی راننده‌ای تخلف حادثه‌سازی را مرتکب می‌شود بلافاصله پیامک این تخلف برای او ارسال و هزینه این تخلف از راننده کسر خواهد شد.

 

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۴۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک | عملکرد کمیسیون تخلفات شرکتها، رانندگان و مالکین بخش حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲

تین نیوز

عملکرد کمیسیون تخلفات شرکتها، رانندگان و مالکین بخش حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک | عملکرد کمیسیون تخلفات شرکتها، رانندگان و مالکین بخش حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرا توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد