Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@18:53:37 GMT

ائمه جمعه در تریبون نماز، کمک یار دولت باشند

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۴۶۳۴

ائمه جمعه در تریبون نماز، کمک یار دولت باشند

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام داوود نمازی روز چهارشنبه در همایش ائمه جمعه یزد افزود: برای حل مسائل و تحقق مطالبات مردم در تمام بخش ها به همکاری ائمه جمعه در کنار طرح های دولت ضروری است.
وی با اشاره به اینکه دولت انتقاد صحیح و منطقی را ضروری و سرمنشا حل بسیاری از معضلات می داند ادامه داد: ائمه جمعه باید از طرح برخی انتقادها که پایه و اساس درستی ندارد پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول اظهار داشت: طرح برخی مسائل که اساس درستی ندارد اگر در جامعه و بین مردم مطرح شود موجب لطمه زدن به اعتماد عمومی است و باید همه از آن پرهیز کنند.
نمازی از امامان جمعه خواست تا در کنار طرح انتقادهای سازنده نسبت به تشریح خدمات نظام و دولت و ارتقای جلب اعتماد مردم و جوانان به نظام و انقلاب اسلامی فعالیت کنند.
همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: تعامل سازنده بین مسئولان و امامان جمعه نقش مهمی در جلب اعتماد مردم به نظام و انقلاب اسلامی دارد و خیلی ضروری است.
آیت الله محمدرضا ناصری افزود: ائمه جمعه باید در تریبون های نماز جمعه نسبت به ترویج روحیه همکاری و کمک به دولت و مسئولان بیش از گذشته اقدام کنند.
وی به شرایط اقتصادی موجود اشاره کرد و از دولت برای استفاده از نیروهای توانمند برای حل مسائل و رفع نیازهای مردم تاکید کرد و ابراز امیدواری نمود با همدلی همه مشکلات مرتفع شود.
امام جمعه یزد به فرارسیدن نوروز و ورود گردشگران به استان اشاره و بر برنامه ریزی مناسب برای معرفی درست به خصوص شاخص های فرهنگی و مذهبی تاکید کرد.
همچنین استاندار یزد گفت: ائمه جمعه به عنوان معتمدان مردم از جایگاه ارزشمندی برخوردارند و می توانند با آگاهی، برنامه ها و خدمات دولت را انعکاس دهند.
محمدعلی طالبی افزود: ارتقای آگاهی ائمه جمعه از برنامه های در دست اجرای دولت می تواند در همکاری بیشتر دولت و ائمه جمعه و ارتقای بینش مردم موثر باشد.
استاندار یزد از پیگیری انتقال آب، طرح های اشتغالزایی، رونق اقتصادی، گردشگری و توجه به معیشت مردم اشاره کرد.
وی به بیانیه گام دوم انقلای اسلامی که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده اشاره کرد و بر همکاری بخش های مختلف برای اجرایی شدن آن در استان تاکید کرد.
در این نشست توجه به معیشت مردم، بهره گیری از مسئولان دلسوز، جذب سرمایه گذاری و تعیین تکلیف انتصاب شهردار یزد توسط ائمه جمعه مطرح شد.
نمازجمعه در 28 محل در استان یزد برگزار می شود.
7536/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 انقلاب اسلامی سرمایه گذاری شاخص نماینده ولی فقیه نوروز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۴۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)، به امامت حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد با حضور نمازگزاران در دانشگاه تهران آغاز شد.

در حال تکمیل

کد خبر 6095531

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • واکنش ائمه جمعه به برخورد مقامات غربی با تجمع دانشجویان
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد