Web Analytics Made Easy - Statcounter

بزرگترین شگفتی مسابقات را کولشرایبر 35 ساله رقم زد.

طرفداری- در جریان مرحله 1/16 نهایی مسابقات تنیس 1000 امتیازی ایندین ولز مرد شماره یک جهان نواک جوکوویچ با یک شکست غیرمنتظره مواجه شد.

در حالی که دیدار فیلیپ کولشرایبر مقابل نواک جوکوویچ صبح روز گذشته به دلیل بارش باران به پایان نرسید بامداد امروز ادامه این مسابقه با شکستی غیر منتظره برای مرد صرب دنیای تنیس همراه بود و فیلیپ کولشرایبر موفق شد در دو ست متوالی با نتایج 6-4 جوکوویچ را از پیش روی بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر بازی های مهم این مرحله راجر فدرر مقابل استن واورینکا به پیروزی رسید، رافائل نادال دیگو شوارتزمن را شکست داد و هوبرت هورکاکز نیز پس از شکست در ست اول مقابل کی نیشیکوری موفق به ثبت یک کامبک شد و حریف ژاپنی را از پیش روی برداشت.

در دیگر دیدار های این مرحله گائل مونفیلس، کارلوویچ، دومنیک تیم، استروف، رائونیچ، نیشیوکا، کسمانوویچ، شاپوالو، ادموند، ایزنر، خاچانوف و کراجینوویچ به پیروزی رسیدند و به مرحله یک هشتم نهایی راه یافتند.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۴۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نوشاد عالمیان با شروعی قدرتمندانه در نخستین بازی خود در مرحله نخست رقابت‌های گرند اسمش عربستان به مصاف سدریک دارنده رنکینگ ۸۹ دنیا از بلژیک رفت و با اقتدار ۳ بر صفر به پیروزی رسید. 

عالمیان در دو گیم  ۱۱ بر ۵ و در گیم سوم ۱۱ بر ۳ پینگ پنگ باز بلژیکی را شکست داد و گام به مرحله دوم مسابقات معتبر گرند اسمش عربستان گذاشت.

پینگ پنگ باز ایران در این مرحله با برنده دیدار آندریاس لونکو با رتبه بندی ۸۸ جهان از اتریش و لیلیان باردت که صاحب رنکینگ ۱۱۸ دنیا از فرانسه رو به رو می شود. 

دیگر خبرها

  • دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • دومین برد پیاپی نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم