Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: نماینده ویژه وزارت امورخارجه آمریکا در خصوص ایران در کنفرانس سراویک مدعی شد عرضه مازاد جهانی نفت به ایالات متحده اجازه می‌دهد برنامه‌هایش برای به صفر رساندن صادرات ایران را تسریع کند.
به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، برایان هوک، نماینده ویژه وزارت امورخارجه آمریکا در خصوص ایران در کنفرانس سراویک گفت که تحریم‌های آمریکا توانسته‌اند از سال ۲۰۱۷، مبلغ ده میلیارد دلار از درآمد نفتی ایران بکاهند و صادرات نفت ایران را روزانه یک و نیم میلیون بشکه کاهش داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برایان هوک همچنین با اشاره به این نکته که دونالد ترامپ خواهان فشار حداکثری بر ایران است، اظهار کرد که رئیس‌جمهور آمریکا نمی‌خواهد بازار نفت را متلاطم کند و بازار نفتی باثباتی می‌خواهد.
وی همچنین اشاره کرد که سیاست آمریکا هیچ تغییری نکرده است. برچسب ها: برایان هوک ، تحریم ، ایران

منبع: خرداد

کلیدواژه: برایان هوک تحریم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۴۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کند.

این وزارتخانه تاکید کرد که فعالیت‌های دفاعی ایران را هدف قرار داده است.

رویترز همچنین گزارش داد: انگلیس اشخاص و نهادهای مربوط به بخش دفاعی ایران را تحریم می‌کند.

وزارت امور خارجه انگلیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دو شخص و چهار شرکت مرتبط با شبکه تولید پهپاد در ایران را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.

به نظر می‌رسد این تحریم‌های انگلیس و آمریکا نیز مانند تحریم‌های گذشته کشورهای غربی علیه کشورمان به بهانه حمایت از جریان‌های محور مقاومت در منطقه و عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی با استفاده از موشک‌ها و پهپادهای مختلف و همچنین در راستای حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی صورت می‌گیرد.

کد خبر 6088709

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند