Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:45:55 GMT

خط پروازی گرگان به اکتائو ایجاد راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۵۳۹۳

خط پروازی گرگان به اکتائو ایجاد راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، رامین آذری عصر چهارشنبه در خصوص افزایش تعداد پروزهای فرودگاه گرگان جمع خبرنگاران اظهار کرد: خط پروازی گرگان به رشت و تبریز از نیمه نخست فروردین و خط پروازی گرگان به اکتائو قزاقستان از نیمه دوم فروردین راه اندازی می شود.

آذری ادامه داد: پرواز گرگان به تبریز با کمک شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی و در مسیر گرگان – رشت و تبریز برنامه ریزی شده که ظرفیت هواپیما برای جابجایی مسافران این مسیر حدود ۷۰ نفر است و در روزهای دوشنبه هر هفته برقرار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذری همچنین در مورد پرواز گرگان به اکتائو قزاقستان گفت: تمام اقدامات لازم از سوی استان و کشورما انجام شده است و منتظر تایید نهایی سازمان هواپیمایی کشور قزاقستان هستیم.

وی افزود: اکنون فرودگاه بین المللی گرگان با ۷۲ پرواز هفتگی در پنج مسیر تهران، مشهد، کیش، بندرعباس و زاهدان، از پر رونق ترین فرودگاه های کشور به حساب می آید.

آذری فرودگاه گرگان را به لحاظ تجهیزات کمک ناوبری و امنیت، جزو برترین فرودگاه های کشور دانست.

وی خاطرنشان کرد: افزایش پروازهای داخلی و راه اندازی خطوط هوایی خارجی و همچنین ایجاد سایت تعمیر هواپیماهای کشور در این فرودگاه از جمله برنامه های توسعه ای ما است.

کد خبر 4567781

منبع: مهر

کلیدواژه: رامین آذری گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۵۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست پرواز‌های امروز فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • افغانستان نفت روسیه را به جنوب آسیا منتقل می‌کند
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۴ اردیبهشت
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۴اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • لغو ۱۳ پرواز فرودگاه امارات به علت شرایط نامساعد جوی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۳ اردیبهشت
  • فهرست پرواز‌های امروز فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳