Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر فوتبال امروز (پنجشنبه) با انجام دو دیدار آغاز خواهد شد. ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از امروز (پنجشنبه) با برگزاری دو مسابقه وارد هفته بیست‌و‌دوم خواهد شد. هفته‌ای که در همان روز نخست دو تیم مدعی تراکتورسازی و پدیده شهرخودرو به مصاف هم خواهند رفت و نفت مسجد سلیمان و سایپا هم دیگر بازی امروز را برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* تراکتورسازی تبریز- پدیده شهر خودرو

بازگشت یحیی به تبریز و تلاش تراکتورسازان برای پایان طلسمِ گربه سیاه. دو تیم رده چهارم و پنجمی تراکتورسازی و پدیده در حالی در هفته بیست‌و‌دوم به مصاف یکدیگر می‌روند که هر دو تیم رکوردهای جالبی در دیدارهای اخیر داشته‌اند. سرخ‌پوشان تبریزی در نیم‌فصل دوم و از زمان حضور لیکنز در این تیم،‌ در تمام مسابقات خانگی خود به پیروزی رسیده‌اند و از طرف مقابل هم پدیده‌ای‌ها، تاکنون در تاریخ لیگ برتر در هیچیک از مسابقات خود در ورزشگاه یادگار امام (ره) مقابل تراکتورسازی شکست نخورده‌اند و در پنج جدال خود در این ورزشگاه، مشهدی‌ها به چهار پیروزی و یک تساوی رسیده‌اند.

تیم‌های 39 و 40 امتیازی جدول که در تعقیب سرخابی‌های پایتخت هستند برای جا نماندن از جمع مدعیان باید دست پُر از زمین خارج شوند و شاید نتیجه تساوی به درد هیچ یک از دو تیم نخورد. نکته دیگری که حساسیت‌های این مسابقه را بیش از پیش می‌کند، بازگشت یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق تراکتورسازی به شهر تبریز است که در این بازی روی نمیکت تیم مقابل خواهد نشست.

* نفت مسجد سلیمان- سایپا

شاگردان علیرضا مرزبان پس از شکست هفته گذشته مقابل استقلال، در هفته بیست‌و‌دوم به مصاف سایپایی خواهند رفت که در دیدار هفته قبل موفق شد با یک گل از سد فولاد خوزستان بگذرد. مسجد سلیمانی‌ها رده چهاردهمی که به شدت خطر سقوط به قعر جدول را احساس می‌کنند در حالی به مصاف تیم علی دایی خواهند رفت که سایپایی‌ها هم به لحاظ مالی و وضعیت تمرینی شرایط نسبتاً مشابه با تیم حریف دارد.

سایپایی‌ها که در سه هفته گذشته پنج امتیاز به دست آورده‌اند، در صورت برتری در این دیدار می‌توانند خود را تا رده ششم جدول بالا بکشند و وضعیت بهتری در جدول رده‌بندی پیدا کنند اما از سوی مقابل نفتی‌ها در صورت شکست در این بازی وضعیت خطرناکی در جدول پیدا خواهند کرد.

برنامه کامل دیدارهای هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

پنجشنبه 23 اسفندماه
*
تراکتورسازی تبریز - پدیده شهرخودرو، ساعت 16
* نفت مسجد سلیمان - سایپا، ساعت 16

جمعه 24 اسفندماه
* پارس جنوبی جم - ماشین‌سازی تبریز، 17:45
* فولاد خوزستان - سپاهان اصفهان، 17:50

شنبه 25 اسفندماه
* سپیدرود رشت - پرسپولیس، 16:30
* استقلال - نساجی مازندران، 19

یکشنبه 26 اسفندماه
* ذوب‌آهن اصفهان -استقلال خوزستان، ساعت 16:30
* پیکان - صنعت نفت آبادان، ساعت 16:30

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT7 واژه های کاربردی مرتبط نفت مسجد سلیمان سایپا پدیده خراسان تراکتورسازی تبریز لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان سایپا پدیده خراسان تراکتورسازی تبریز لیگ برتر فوتبال ایران نفت مسجد سلیمان سایپا پدیده خراسان تراکتورسازی تبریز لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۵۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال

به گزارش تابناک، امیرمهدی علوی در گفت‌وگوی تلفنی با اخبار ورزشی شبکه سوم سیما در خصوص حواشی اتفاقات دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: باید آیین‌نامه اجرایی کانون هواداری کشور تشکیل شود و اسامی تایید شده باشگاه‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد تا در فایل مرتبط با بانک اطلاعاتی هواداری ذخیره شود. نکته دوم، بحث بلیت‌فروشی هوشمندانه برای مسابقات تیم میزبان رقابت‌های لیگ برتر برای فصل آینده است تا هر فردی به صورت هوشمند در صندلی خودش قرار بگیرد. این موضوع باعث نظم بیشتر می‌شود.

وی افزود: بحث سوم، تجهیزات در ورزشگاه‌ها است که باید در استاندارد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و بر اساس الزام‌های AFC باشد. همچنین هماهنگی‌هایی با سایت ثبت احوال در جریان است تا در حوزه بلیت فروشی آنلاین، افراد در صندلی مرتبط با خود قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه تضمینی برای اجرای این آیین‌نامه وجود دارد، گفت: اگر این الزامات انجام نشود، لیگ آینده به تعویق می‌افتد و تا انجام تمامی موارد آغاز نمی‌شود. پس از پایان لیگ امسال، موارد اجرایی را هفته به هفته به اطلاع می‌رسانیم. بر اساس همین آیین‌نامه، LOC برگزاری مسابقات لیگ برتر وقف برگزاری مسابقات کنفدراسیون آسیا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
 

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌های هفته ۲۷ لیگ برتر فوتبال
  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • اولین ماشین علی دایی چه بود؟
  • عکس‌| برخورد گرم علی دایی با اهالی اکباتان؛ ذوق‌زدگی یک کودک از دیدار با شهریار
  • گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • گل گهر در اندیشه اولین پیروزی/ شمس آذر به دنبال رسیدن به رده ششم