Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمد ترحمی چهارشنبه شب در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بیان اینکه فعالیت های خوبی در این بخش انجام شده افزود: گسترش فرهنگ ایثار در جامعه ضامن عزت و اقتدار نظام است و رسانه ها باید بیشتر اقدام کنند.
وی ادامه داد: برنامه ریزی مشخص با همکاری دستگاه ها و بهره گیری از تمام ظرفیت ها می تواند در تحقق اهداف متعالی که همان گسترش ارزش های دینی در جامعه و بین جوانان است می تواند نقش آفرین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول با اشاره به اینکه دولت بر حسب وظیفه با همه وجود آمادگی خود را در همراه با برنامه های ترویج فرهنگ ایثار انجام می دهد بر همکاری سایر بخش ها با بنیاد شهید تاکید کرد.
ترحمی گفت: باید نسل جوان را با فعالیت های مناسب فرهنگی، هنری و برگزاری برنامه های ضروری با اهداف و سیره شهیدان و جامعه بزرگ ایثارگران آشنا کرد.
همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: حدود 50 هزار نفر در این استان سالانه در برنامه های فرهنگی و اجتماعی مشارکت دارند.
احمد ابراهیمی افزود: همکاری دستگاه های اجرایی، رسانه ها و تشکل ها با بنیاد شهید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خوب و در این خصوص مشکلی نیست.
وی اظهار داشت: همکاری در راه اندازی تشکل های جامعه ایثارگری برای پیگیری مطالبات جزو برنامه های جدیدی است که در استان با همکاری مسئولان انجام می شود.
در این جلسه اعضا بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با همکاری دستگاه ها، تشکل ها و همراهی رسانه های گروهی تاکید کردند.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7536/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بنیاد شهید ترویج فرهنگ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نسل جوان یزد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۶۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،آیت الله عبادی در شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه دشمنان همواره در پی تضعیف نظام بودند افزود: باید مسئولان در حوزه کاری خود و با همکاری هم برای رفع آسیبهای جامعه اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به برملا شدن چهره واقعی دشمنان گفت: جریان غرب، قتل و عام، جنگ و فساد دشمنان و غربی‌ها در حال حاضر برای همه دنیا برملا شده و چهره واقعی غربی‌ها رو شده است.

استاندار خراسان جنوبی نیز در این شورا در خصوص اجرای طرح نور گفت: باید پلیس را در این طرح همراهی کرد و در کنار پلیس اقدامات فرهنگی صورت گیرد.

قناعت با اشاره به پاسداشت زبان فارسی گفت: باید در معابر شهر ۷۰ درصد عبارت‌ها فارسی باشد. 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار نیز در این شورا  از اجرای طرح نور و موفقیت این طرح در استان تقدیر کرد.

 طالبی افزود: این طرح بازخورد خوبی در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها داشته و باید تداوم داشته باشد


در این جلسه از پوشش خوب تصویری و خبری و زنده مراسم ۵ اردیبهشت در کشور از سوی صدا و سیما استان تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • ورزش باستانی بین آحاد جامعه ترویج شود
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت