Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز یکی از حساس‌ترین مسابقات دور برگشت در تبریز برگزار می شود. جایی که تیم‌های چهارم و پنجم جدول به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش تابناک ورزشی، تراکتورسازی در حضور تماشاگرانش به دنبال پیروزی مقابل پدیده است. سرخپوشان تبریزی با هدایت لینکنز بلژیکی‌ بازی‌هایی زیبا و تماشایی ارایه می‌دهد. تراکتورسازی به جز پیروزی در دربی تبریز یک برد خوب هم مقابل سپاهان بدون شکست بدست آورد تا خود را به کورس مدعیان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز پنجشنبه برای فوتبالدوستان تبریزی روز دیگری است. تراکتورسازی در صورت برد به طور موقت به صدر جدول لیگ می‌رسد.

البته حریف آنها هم تیم منسجمی است که فوتبال را زیبا بازی می‌کند. تیم گل‌محمدی به راحتی به هیچ تیمی امتیاز نمی‌دهد با این حال پدیده هفته گذشته در خانه‌اش مقابل ذوب آهن غافلگیر شد و سه امتیاز از دست داد تا به رده پنجم سقوط کند. نبرد دو مدعی را می‌توان یکی از فینال‌های جذاب لیگ در دور برگشت دانست. بازی رفت دو تیم بدون گل به پایان رسید این مرتبه مساوی این مسابقه به سود سایر صدرنشینان جدول است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تراکتور پدیده لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۶۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه زنی در خصوص نیمکت نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • فرجی - حنانوف: اوسمار امروز نظر نهایی را می‌دهد