Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-05@21:57:02 GMT

تولید رنو دوباره در ایران آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۶۹۴۴

تولید رنو دوباره در ایران آغاز می‌شود

به گزارش جهان نيوز، فرشاد مقیمی عصر امروز در در جلسه مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه تنظیم بازار استان کرمان که در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد با اشاره به اینکه وزیر صنعت، معدن و تجارت موضوع رفع مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز کرمان را در دستور کار قرار داده است و پیگیر رفع آنهاست اظهار داشت: پرداخت دو مرحله حقوق معوقه کارگران این کارخانه جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه مقرر شد ۱۰ هزار تن روغن برای این کارخانه در نظر گرفته شود عنوان کرد: تا کنون قرارداد ۳ هزار تن از این میزان بسته شده و قرارداد ۲ هزار تن دیگر نیز در آینده نزدیک منعقد می‌شود.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مذاکرات انجان شده با بانک مرکزی در زمینه درخواست مدیر عامل این کارخانه برای حذف کارخانه روغن نباتی گلناز کرمان از لیست سیاه بانک مرکزی بیان کرد: «همتی» رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که باید همکاری دو طرفه باشد تا نام این کارخانه از لیست سیاه بانک مرکزی حذف شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در این جلسه با اشاره به مطالبات قطعه‌سازان از خودروسازان، گفت: در ستاد کل فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور برنامه ۱۰ گانه‌ای مصوب شد که بخشی از آن در زمینه ارائه تسهیلات به خودروسازان برای پرداخت مطالبات قطعه‌سازان است.

مقیمی با بیان اینکه تاکنون بخشی از این تسهیلات پرداخت شده و انتظار داریم تا دوشنبه هفته آینده بدهی خودروسازان به قطعه‌سازان به طور کامل پرداخت شود افزود: برای مدیریت شرایط ارزی در کشور اقدام خواهیم کرد.

وی به سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری شرکت رنو در ایران اشاره کرد و افزود: با مذاکرات و رایزنی‌های صورت گرفته و همچنین با توجه به میزان سرمایه‌گذاری که شرکت رنو در کشور انجام داده امیدواریم که این شرکت خودروسازی دوباره به ایران بازگردد و مکانیزمی در نظر گرفتیم که تولید رنو را دوباره در ایران آغاز کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی کارخانه تولید پهپاد در چین | تولید MQ-۹ آمریکایی ۳۰ برابر ارزانتر ! | تصاویر

دریافت 11 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در غرب، پهپاد تهاجمی Wing Loong را MQ-۹ Reaper آمریکایی می نامند و خاطرنشان می شود که این پهپاد با وجود ویژگی های مشابه، تقریبا ۳۰ برابر ارزان تر از MQ-۹ Reaper فروخته می شود.

این کارخانه متعلق به شرکت هوافضای چنگدو (CAC) است.

کد خبر 849503 برچسب‌ها هواپیما - پهپاد خبر ویژه چین

دیگر خبرها

  • راه اندازی کارخانه تولید پهپاد در چین | تولید MQ-۹ آمریکایی ۳۰ برابر ارزانتر ! | تصاویر
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • روزگار سپری شده اسکناس ایرانی
  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)
  • سفر فرزین به ریاض چه تاثیری بر بازار غیررسمی ارز داشت؟
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • معمای وام ازدواج ۱۴۰۳ چگونه حل می‌شود؟