Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، داراب بیرنوندی روز پنجشنبه در نشست کمیته مسکن استان قزوین اظهار داشت: امسال اعتبارات این شرکت برای شهرک مهرگان تنها 20 میلیارد ریال بوده که جوابگوی نیازهای این شهر جدید نیست.
این مسئول اضافه کرد: با توجه به اجاره بهای بالای مسکن در مرکز استان، تابستان امسال پیش‌بینی افزایش جمعیت زیادی برای این شهرک متصور هستیم تا جایی که برای انتقال عملیات آبرسانی این شهرک 120 میلیارد ریال هزینه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول گفت: از طریق بهره گیری از اعتبارات ملی و استانی در پی تامین اعتبار برای اجرای طرح های مورد نیاز در حوزه آبفا در شهرک مهرگان هستیم.

** جانمایی احداث 6 باب مدرسه برای سال آینده در مهرگان
معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی قزوین نیز در این نشست گفت: برای رفع اساسی مشکلات زیرساختی شهرک مهرگان نیازمند برآورد دقیق اعتبارات مورد نیاز برخی دستگاه ها از جمله شرکت توزیع نیروی برق، آب و فاضلاب و آموزش و پرورش هستیم.
رافع ناصری فرد تصریح کرد: برای رفع کمبود فضاهای آموزشی 10 قطعه زمین برای احداث 6 باب مدرسه از سوی این اداره کل معرفی شد که جانمایی های آن نیز به انجام رسید.
در ادامه این نشست مشکل پروانه مجریان مسکن مهر، صدور پایان کار برای واحدهای مسکن مهر، پرداخت حق بیمه مسکن و مشکل عدم پرداخت مالیات مسکن در تفاهم نامه های سه جانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
8054*3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آب و فاضلاب آموزش و پرورش اداره کل راه زمین مدرسه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۷۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار

 منصور نعیم‌آبادی   از واریز ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به‌حساب شبکه‌های بهداشت و بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار خبر داد و گفت: اعتبارات در قالب برنامه ۱۰۰ روزه و مبتنی بر عملکرد مراکز تحت پوشش تخصیص و به‌حساب واریز می‌شود و امیدواریم شاهد تحولی در خدمت‌رسانی به مردم عزیز منطقه باشیم.    نعیم‌آبادی تصریح کرد: تزریق اعتبارات در چندین مرحله ادامه خواهد داشت و از سوی دیگر نظارت بر عملکرد و نحوه هزینه‌کرد نیز موشکافانه توسط کارشناسان ستادی انجام خواهد گرفت.    سرپرست معاونت توسعه دانشکده علوم پزشکی چابهار ضمن تقدیر از نگاه ویژه وزارت بهداشت به دانشکده علوم پزشکی چابهار و تقدیر از تلاش حمایت‌های سرپرست دانشکده ابراز امیدواری کرد که در مدت کوتاهی بخشی از مشکلات زیرساختی و تجهیزاتی با رویکرد برنامه ۱۰۰ روزه مرتفع خواهد شد. باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • انتقال آب از سد تالوار به بهار و کبودراهنگ ۱۰۰۰ میلیارد اعتبار می‌خواهد
  • جذب ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی و نفت در شهرستان کبودراهنگ
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار