Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، محمود دولت کردستانی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: 420 دقیقه برنامه رادیو و تلویزیون ویژه تحویل سال اجرا می شود که برنامه رادیویی «سال نو سلام » به مدت 180 دقیقه و برنامه تلویزیونی «چهل بهار »به مدت 240 دقیقه به صورت زنده با رویکرد شادی و نشاط در زمان تحویل سال اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: برنامه تلویزیونی چهل بهار در 15 برنامه 75 دقیقه ای و با حضور مهمانان کشوری در حوزه سیستان انجام می شود.
مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: 17 برنامه رادیویی 90 دقیقه ای در ایام تعطیل در دو نوبت صبح و عصر پخش خواهد شد. 
وی بیان کرد: پنج برنامه رادیویی و 6 برنامه تلویزیونی با رویکرد عید نوروز در طول ایام نوروز پخش می شود.
کردستانی افزود: همچنین 14 برنامه تامینی در 6 هزار و 900 دقیقه از دیگر برنامه های برگزار شده در ایام نوروز است.
وی ادامه داد: برقراری ارتباط زنده با شبکه های شما و سراسری با هدف ترویج فرهنگ قومی و فرهنگی مردم این سرزمین، برنامه های هشداری ویژه سفر، اکران 16 فیلم سینمایی و 2 سریال و سایر برنامه ها در ایام نوروز از شبکه استانی هامون پخش خواهد شد.
مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان در خصوص مستند«چهل سند» نیز مطالبی عنوان کرد و افزود: این ایده به نام این استان ثبت شده است.
وی اظهار داشت: این گونه برنامه ها نقش مهمی در خنثی سازی توطئه های دشمن در ناامید کردن مردم دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصحاب رسانه ایام نوروز ترویج فرهنگ سیستان و بلوچستان شادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد

 تیمور باقری اظهار داشت:  در تقویم سالیانه کشور هفتم اردیبهشت‌ماه از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان روز ملی ایمنی حمل و نقل نامگذاری گردید تا یادآور اهمیت موضوع و توجه به آمار سوانح  و اقدامات صورت گرفته برای ارتقای ایمنی  باشد.

وی گفت:سرعت غیرمجاز، منشا بیشتر تخلفات رانندگی است و فرهنگ‌سازی به عنوان مهم‌ترین عامل برای پیشگیری از سوانح رانندگی باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون حمل و نقل اداره کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان  برنامه های مختلفی در مرکز استان و ادارات شهرستانی برای این هفته در نظر گرفته شده است که  از آن جمله می توان به اجرای طرح آموزش ایمنی به  کاربران جاده‌ای  ، توزیع کلاه ایمنی به موتور سیکلت سواران،  طرح کنترل و نظارت محسوس و نامحسوس بر نحوه فعالیت ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای در محورهای مواصلاتی تحت پوشش ، حضور در مدارس حاشیه راه‌های استان جهت ارائه آموزه‌های ترافیکی، نصب بنر حاوی پیام های ایمنی در مراکز تجمع رانندگان و مجتمع های خدماتی-رفاهی و ارسال پیام کوتاه بمنظور جلب توجه عمومی نسبت به مخاطرات سوانح رانندگی نام برد.

باقری  ، هدف از اجرای این برنامه ها را ایجاد حساسیت  در بین  عموم مردم جهت افزایش ایمنی تردد‌های جاده‌ای و تلاش برای کاهش تصادفات رانندگی، عنوان کرد و گفت: خوشبختانه  در ایام اجرای طرح نوروزی میزان تصادفات در این استان به میزان قابل توجهی کاهش داشت  که امیدواریم با تعامل همه دستگاه‌ها  و مردم تا پایان سال جاری، روند کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای ادامه یابد و شاهد سفرهای ایمن و بدون حادثه برای هموطنان عزیزمان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • ◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال