Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@06:18:24 GMT

حق رای به ناظران احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ داده شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۸۷۷۶

حق رای به ناظران احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ داده شود

محمدی نوری گفت: نمایندگان مجلس با اصلاح قانون، حق رای را برای ناظران خانه احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ عملی کنند.

به گزارش خبرنگار احزاب خبرگزاری شبستان، «محمد جواد محمدی نوری» در گردهمایی مجمع عمومی احزاب که امروز (پنجشنبه ۲۳ اسفند ماه) برگزار شد، گفت: از تلاش وزارت کشور و شهرداری تهران در همکاری با خانه احزاب تشکر می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


بازرس خانه احزاب ضمن تشکر از ریاست های پیشین خانه احزاب اظهار کرد: در دوره ریاست غفوری فرد از کمبودهای زیادی برخوردار بودیم و تلاش های زیادی برای تامین امکانات خانه احزاب صورت گرفت و در دوره بعد با اختصاص یک مکان و ساختمان به خانه احزاب شاهد افتتاح دفاتر استانی بودیم.

 

وی افزود: مجموعه ۱۷ دفتر استانی خانه احزاب مورد تایید بازرسان خانه احزاب قرار گرفته است و تنها استان آذربایجان شرقی به دلیل ناهماهنگی و عدم دعوت از خانه احزاب مورد تایید خانه احزاب قرار نگرفت.

 


محمدی نوری تصریح کرد: دو نماینده از احزاب در کمسیون ماده ۱۰ احزاب حضور دارند که از نمایندگان مجلس حاضر در این کمسیون تقاضا داریم به نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب اجازه رای بدهند و این نمایندگان فقط به عنوان عضو ناظر دیده نشوند بلکه با اصلاح قانون این نمایندگان با حق رای در این کمسیون حضور داشته باشند.

 


وی در مورد بودجه احزاب در سال ۹۶ گفت، از بودجه مصوبه احزاب تنها ۲ میلیارد وصول شد و در سال ۹۶، ۵۵ تن از احزاب و تشکل‌های سیاسی یارانه احزاب را دریافت کردند و احزابی که حاعز شرایط هستند ظرف چند روز آینده شماره حساب خود را اعلام کنند.

 


بازرس خانه احزاب تصریح کرد: دوره اخیر در خانه احزاب دوره همدلی و وفاق بود امیدواریم این وفاق و همدلی باقی بماند و نمایندگان منتخب در مجمع امروز تنها نماینده حزب خود نباشند بلکه نماینده تمام احزاب استانی و ملی باشند./

 

 

 

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل خراسان جنوبي محمدی نوری احزاب خانه احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۵ پرونده افزایش تراکم، تعیین و تغییر کاربری و اصلاح ضوابط طرح تفصیلی در کمیسیون ماده ۵ این استان بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اعمال شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سید محسن حمزه لو امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پرونده‌های افزایش تراکم و تغییر کاربری ساختمانی مربوط به شهرستان‌های استان بود که بررسی شدند.

وی افزود: در مجموع تمام پرونده‌های مطرح شده با نظر اعضا بررسی و تصمیمات لازم در خصوص آنها اعمال شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این طرح‌ها توسط شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی مطرح و بررسی شدند، گفت: تغییر کاربری و سطح اشغال و نیز افزایش تراکم اراضی از مهم‌ترین موارد مطرح شده در جلسات کمیسیون ماده ۵ بودند که جهت پاسخگویی به نیازهای مردم استان مطالعه و بررسی شدند.

حمزه‌لو تاکید کرد: نوسازی و حل مشکلات شهری در رأس سیاست‌های کاری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی، قرار دارد.

کد خبر 747615

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • حمایت خانه احزاب استان گلستان از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • تعیین دارایی‌هایی که انتقال آن مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود
  • مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص غیرتجاری اصلاح شد
  • اصلاح طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی
  • رفع ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در مجلس